|
Post by Izumi No Okuni on May 18, 2008 21:46:19 GMT 1
Hun holdt bare kysset og tænkte kort og et eller andet.
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 21:52:48 GMT 1
Red blev ved med at nusse hende i siden og kysse hende men stoppede pludseligt og brød kysset og så på hende "hvad er det jeg laver" sagde Red og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 18, 2008 21:54:40 GMT 1
hun svarede roligt "du kysser mig...og ja så ved jeg ikke mere" hun betragtede ham bare.
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 22:00:54 GMT 1
"det ved jeg det er det som er galt" sagde Red og satte sig på senge kanten
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 18, 2008 22:02:01 GMT 1
Hun tænkte sig om og fik hurtigt skyldfølelse og sagde så "du har ret..." mere sagde hun ikke.
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 22:09:20 GMT 1
Red så på hende "det er ikke din skyld jeg skal bare lære og stryger mig men problemet er bare at hende jeg elsker kan jeg ikke få" sagde Red og fik en lille tåre i øjne krogen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 18, 2008 22:11:59 GMT 1
Izumi betragtede ham og sagde stille "gør mig ondt" hun satte sig op og lod sin hånd ligge på hans skulder og gav den et trøstende klem.
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 22:14:08 GMT 1
Red lage sin hånd på hende og så på hende "du er så sød og du minder mig lidt om hende jeg tror det er derfor vi kom så langt som vi gjorde" sagde Red og så på hende "du minder mig om hende" sagde Red og en tåre trillede ned af hans kind
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 14:30:48 GMT 1
izumi betragtede ham bare og tog trøstende armene om ham og sagde så "du må elske den kvinde rigtig meget red-san, jeg misunder dig lidt...tænk at elske en så meget" hun mente det...dog kendte hun hans følelser, da hun næsten følte det samme for en.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 15:28:59 GMT 1
Red så på hende "men jeg kommer aldrig til at kunde kalde hende for min for hun er en slave og hendes eger vil ikke af med hende" sagde Red med en trist stemme og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 15:32:26 GMT 1
Izumi smilte svagt og fik bare sagt "man kan aldrig vide...vis du elsker den kvinde så meget...så prøv og snak med ejeren, om en købs aftale eller hvad det nu heder" hun havde ikke andet at sige, da hun jo kun havde levet i 17år og var yderst uerfaren hvad sådan ting angik.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 15:43:40 GMT 1
"jeg vil give alt for at mig og hende kan være sammen alt hvad jeg eger og har" sagde Red og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 15:48:59 GMT 1
Izumi smilte svagt og fik sagt "så må du håbe at ejeren vil sælge" hun forblev stille der efter og vidste at hun havde det på lidt samme måde, den hun elskede var også slave...og det endda i hendes frues husholdning.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 16:03:11 GMT 1
"men det tror jeg vist ikke hun vil" sagde Red med en trist stemme "men jeg er vilge til at selv at blive slave vis det skulle være det" sagde Red og så på hende mens en tåre trillede ned af hans kind
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:08:37 GMT 1
Izumi sagde så "og er du sikker på at det vil kunne gøre sådan at i kan være sammen?, vis hendes ejer ikke vil dele slaven, har du ingen chance hverken som slave eller som fri" hun smilte svagt og vidste at det iværtfald var sådan hun havde det med den hun elskede at dennes ejer ikke ville dele hende.
|
|