|
Post by red on May 13, 2008 20:31:18 GMT 1
Red var ude og kigger på en by han ikke havde set før han så sig om for at lære mere om landet og de fleste af bygerne han havde en hvid skjorte på og et par mørke røde bukser på mens han nød det gode vejr
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 20:34:59 GMT 1
Izumi havde vovet sig over på kyushu og gik ned ad en lille gade i kagoshima, hun kikkede sig omkring og så nysgerrigt på alt hun så, hun havde en simpel hvid kimono på dog havde hun også en aflang stof pose med et katana i, og den havde hun på ryggen, hun stoppede op ved en bod og betragtede varende, og gik videre, kimonoen sad lettere stram og viste hendes former, og mange mænd kikkede også efter hende.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 20:41:10 GMT 1
Red var en af de mænd som så efter hende men så så ikke kun han piftede også "hvad så smukke" sagde Red og smilte frækt til hende og blinkede til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 20:46:48 GMT 1
Hun vendte sig om imod manden som piftede og betragtede ham kort, og man kunne se at hun var elver, både på ansigtet og ørene, hun svarede ham roligt "jeg kikker bare på nogle ting sir" hun betragtede ham kort og gik lidt videre, og var ikke så intereseret i ham, da mænd stadig ikke lige fangede hendes interrese.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:00:04 GMT 1
Red gik efter hende "hvem talte du til for det kunde ikke være mig for jeg hedder ikke Sir men Red" sagde Red med en drillende stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:02:27 GMT 1
Hun gik bare videre og svarede ham bare "så det gør de, så ved jeg det" hun var lidt ligeglad med ham og stoppede ved en bod som solgte kimonoer og betragtede de forskelige slags manden havde.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:05:36 GMT 1
Red så undrene på hende "og de er ?" sagde Red med en undrende stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:10:18 GMT 1
((vil ikke se smilier i posts ingame)) hun svarede roligt "Izumi" andet sagde hun ikke, hun løftede en grøn kimono op og spurgte så ejeren af boden "hvad vil du have for den her kimono?" ejeren tænkte sig lidt om og sagde så "du kan få den for 26ryo" hun tænkte sig om og sagde så "du kan få 1500mon for den" hun vidste at den ikke var mere værd hun ventede på ejerens svar.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:14:39 GMT 1
(( okay sorry )) Red syntes hun var lidt undrelig men det gjorde hende blot mere spændene "hyggeligt at møde dig Izumi" sagde Red med en blid stemme og så på hvad hun lavede
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:18:32 GMT 1
Ejeren rystede på hovedet og sagde så "20ryo ikke mindre" izumi svarede ejeren "sådan en kimono her kan jeg næsten lave selv vis jeg gad" hun lagde den og gik væk fra boden og svarede red "i lige måde red-san" hun kikkede til de forskelige sider, og stoppede nogen gange op for at se på varene i boderne.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:25:20 GMT 1
Red fulde efter hende og undrede sig stadig meget over hun var så lige glad "er du altid så lige glad med andre ind dig selv" spurgte Red med en rolig stemme mens han stod og så på en ny skjorte
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:29:01 GMT 1
Hun svarede roligt "næ ikke rigtigt, kun de fleste mænd" det var nu ikke helt rigtigt, hun havde været tæt på at ligge sig med Kaman, men det var lidt noget andet, hun kunne mærke hans aura og vidste at han var ånd, da hun kunne mærke det i hans aura.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:33:10 GMT 1
"og jeg er så en af dem som du er helt kold over for desvære" sagde Red og kiggede hvider
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:36:45 GMT 1
hun svarede roligt "kender dig ikke, så det er vel forståeligt" hun var ikke kold over for ham faktisk bare mere neutral over for ham, men det var mere på grund af den måde han havde 'hilst' på hende.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:39:03 GMT 1
"nej det syntes jeg nu ikke" sagde Red og gik lidt væk fra hende vis hun skulle være så kold og lige glad kunde det også bage være lige meget tænkte Red for sig slev og kiggede hvider
|
|