|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 18:26:59 GMT 1
Hun smilte og sagde så "ja det ved jeg nu ikke...men burde nok ikke gå i vandet hverken med tøj på..eller uden" hun smilte nu lidt mere da hun nok godt kunne finde på at smide tøjet og hoppe i vandet.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 18:28:25 GMT 1
Kaman så på hende, "Hvorfor dog ikke?" spurgte han hende, og kiggede intresseret på hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 18:34:41 GMT 1
hun grinte og sagde så "hvid tøj der bliver vådt bliver næsten gennemsigtigt...og ej heller nøgen...du er jo en mand..og en kvinde blotter sig ikke for en mand...medmindre de er gift" mere sagde hun ikke og betragtede ham bare men tænkte lidt over at bade nøgen her foran ham hvor den tanke kom fra vidste hun ikke.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 18:37:55 GMT 1
Kaman så på hende, "Det er rigtigt, den hellige ægtestand er til for at sørge for at vores verden ikke ryger i ruiner" sagde han smilende til hende. Han kiggede rundt og så smilende ud mod den klare sø, der lå så stille foran dem.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 18:41:49 GMT 1
Izumi sagde så "ikke at jeg har nogen planer om at blive gift" og det mente hun og det kunne ses på hende, hun betragtede bare søen og naturen omkring den.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 18:45:17 GMT 1
Kaman så på hende, "Og hvorfor ikke, hvis jeg må spørge ind til det, og det ikke blive for personligt" sagde han smilende til hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 18:48:51 GMT 1
hun svarede bare "jeg syntes ikke om ægteskab" mere sagde hun ikke og betragtede ham bare.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 18:50:08 GMT 1
Kaman så på hende, "Undskyld min konservative holdning, men jeg syntes nu at et ægteskab er meget smart, da det bringer ære til familien" sagde han til hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 18:54:18 GMT 1
hun svarede bare "så det gør det...det vil jeg undskyld sproget...skide stort på, ære rager mig en pind" hun mente hvert et ord og sagde ellers ikke mere og ventede bare på dennes svar.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 18:55:43 GMT 1
Kaman så på hende, "Ære er noget som er vigtigt for os alle" sagde han stille og kiggede ned.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 19:00:23 GMT 1
hun svarede bare "ære er vigtig for mænd, og vise kvinder, men jeg finder den ikke vigtig og forstå ikke hvorfor alle andre finder den vigtig, og derfor er jeg ligeglad med min families ære og andres ære for den sags skyld" hun sagde ikke andet, men vred var hun ikke og hendes stemme var ganske rolig og neutral så man kunne se og høre at hun ikke var vred.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 19:03:55 GMT 1
Kaman så på hende, "Det er en vigtig det af vores kultur" sagde han stille mens han så ned.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 19:07:08 GMT 1
hun sagde bare "det er det vel, men min familie er nok ligeglad med om jeg bliver gift eller ej, da de er døde jeg er den sidste" mere sagde hun ikke og hun mente hvad hun sagde hendes familie var blevet slået ihjel under et overfald fra fjendtlige styrker.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 19:13:49 GMT 1
Kaman så på hende, "Så kan jeg godt se det" sagde han og kiggede fortsat ned i jorden.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 19:16:56 GMT 1
hun betragtede ham bare og forstod ikke hvad der var galt med kaman og betragtede ham bare.
|
|