|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:13:10 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "det gør ikke noget Maja-chan du synger godt" hun tog sit kop og tog en lille slurk af den og sagde så "og den smager også godt" hun smilte venligt og satte koppen på bordet og tog en af de små kager og spiste den.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:19:01 GMT 1
Maja tog lidt af sin op "mmmmmmh den er rigtig god" hun spandt og halen snoge sig som en slange på gulve
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:21:09 GMT 1
Izumi sagde så "er glad for at du syntes om den Maja-chan" hun drak selv noget mere og smilte bare til maja og var bare i et yderst godt humør og det kunne ses på hende.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:25:15 GMT 1
Maja smile glad hun var selv i utrolig godt humør hun så på hende og tog en småkage
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:27:16 GMT 1
Izumi spurgte så maja "maja-chan, tror du at du kommer til at nyde at bo sammen med mig?" hun ville lige være sikker, og så havde hun ikke andet at spørge om, hun drak lidt mere af sit te, men tømte ikke koppen endnu.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:31:11 GMT 1
"Ja det jeg kan godt lige når du er i nærheden du er sød ved mig da jeg kom så jeg tror jeg kommer til at elske at bo her sammen med dig" maja smile og tømte sin kop
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:34:20 GMT 1
Izumi tømte sit kop og sagde så "det er jeg glad for at høre..mere te?" hun hældte op til sig selv og smilte så til maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:38:36 GMT 1
Maja smile "ja gerne" hun så på hende hendes hale snoge sig om hendes ben og hendes øre lytte efter det mindste der skulle lyde forkert ude på gangen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:46:34 GMT 1
Izumi hældte te op til maja og spurgte så "hvad lytter du efter? at Mizuki-dono kommer hjem eller hvad?" hun kunne se at maja lyttede men hun havde intet ondt ment med det hun havde sagt og smilte venligt og nippede til sin te.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:49:10 GMT 1
"nej lytter bare efter om der skulle være mus eller ander ubuden gæster" maja lytte roligt vider og tog sin te hun smile til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:52:14 GMT 1
Izumi smilte også og sagde så "mus er der ingen af...og der er vagter ved huset, og omkring huset, og de er alle kvinder, så hvem skulle ville gå her ind" men det som maja havde sagt om ubudende gæster fik også hende til at lytte mens hun roligt drak sin te.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:54:09 GMT 1
"du har rat men man kan aldrig være for sikker trog mig jeg var oppe at slogs med to røver i skoven forleden jeg slap med live i beholde det svære kan jeg ikke sige det samme med dem" hun trak på skulden og tog lidt af sin te
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:57:52 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "ja i skoven, og jeg ved hvad du mener...men der er høj have mur om huset og kun en indgang og den er bevogtet, og det samme er dørene, men du har ret...vi kan ikke være for sikre" dog vidste hun at ingen tyv med livet kært turde komme ind i mizukis hus.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:59:18 GMT 1
Maja smile og tømte sin op det var bleven mørkt uden for og maja strakte sig og gabte
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 22:02:50 GMT 1
Izumi smilte bare og sagde så "hvor tiden dog flyver...eller også er det bare et uvejer" hun var sikker på at der ikke var nat endnu for da de havde mødtes havde det været morgen og der var ikke gået så mange timer, der var nok kun middag.
|
|