|
Post by Maja Maria Kudo on May 3, 2008 8:30:40 GMT 1
Maja gik ud i haven og så på himlen da hun kom ind igen var hun driv våd og så godt forblæst ud "Jep det er et uvejer" hun hade øren tilbage hendes hår sat godt forpjuske
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 3, 2008 12:05:22 GMT 1
Izumi så det og sagde så "maja-chan, du må af med det våde tøj hurtigt" og hun mente det da maja kunne risikere at blive syg, og det var ikke godt, dog sagde hun ikke mere, og betragtede bare maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 9:24:48 GMT 1
"jeg har prøve det der var være jeg bliver ikke så let syg igen" hun smile men tog af lige vel sin våde trøje af og sad kun i under tøj på sin toku (staves)
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 4, 2008 10:12:30 GMT 1
((futon)) Izumi smilte bare og sagde så "jeg har svært med at blive syg da jeg er elver...ikke at det er en bonus" hun smilte lidt og kunne nu høre stormen uden for og der buldrede lidt i det fjerne, men regnen var der og den trommede hårdt imod taget.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 10:28:21 GMT 1
maja lytte til stormen der kunne høres og smile og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 4, 2008 10:36:09 GMT 1
izumi spurgte så maja "maja-chan har du en ide til hvad vi kan lave her inde nu hvor stormen raser?" hun ville dog tænde nogle lys da der var pænt mørkt inden for, så mens hun ventede på majas svar fandt hun lys frem og satte dem på der til indrettede holdere på væggene og tændte dem så og satte to på bordet hvor de sad og tændte dem.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 10:38:01 GMT 1
"hmmm ved jeg ikke hvad kan vi finde på her inde" maja så på hende hun sad stadig i under tøj på sin futon
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 4, 2008 10:44:43 GMT 1
Izumi smilte lidt og sagde så "hmmm...så må jeg vel finde på noget" hun betragtede kort maja som sad i sit undertøj og smilte så lidt og fandt en Shamisen(billed www.kotosandmore.com/images/Shamisen/Tsugaru/Tsu_kouki_sm.jpg ) og begyndte roligt at spille på den hun spillede en stille melodi og betragtede bare maja mens hun foretsatte roligt med at spille.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 11:08:56 GMT 1
maja sad og lytte til hendes spillen hun hade aldrig set sådan en ting før hun studere den nøje og smile hende halse dance til musiken
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 4, 2008 11:11:28 GMT 1
Izumi foretsatte bare med at spille på den og smilte roligt og lod musiken følge rummet, der efter skiftede hun over til at spille en gammel sang og hun betragtede bare maja med sit venlige blik.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 20:14:26 GMT 1
maja smile blidt og sødt og sad forsat og nøde at høre musiken der fylde hendes øre stormen rase vider uden for men maja tog sig ikke af det
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 4, 2008 20:18:44 GMT 1
Izumi foretsatte bare og stoppede først da teksten var slut med at spille og lagde Shamisen'en fra sig og sagde så "maja-chan du kan vist godt lide musik kan jeg se" hun smilte og betragtede bare maja, hun lyttede svagt til stormens rasen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 20:23:10 GMT 1
"ja jeg elsker musik det så afslappen og det er noget der nemt kan distrahere mig så det er farlig vis jeg kæmper og så jeg høre musik" hun smile og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 4, 2008 20:32:14 GMT 1
Izumi sagde så "en yderst dårlig svaghed at have maja-chan" hun mente det nu og betragtede bare maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 20:34:10 GMT 1
"ja det ved jeg men det er kun fløjte musik der distrahere mig meste eller ikke ande fløjte musik går nemlig nemmer lige ind og lokker mig" hun sukke
|
|