|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 19:04:00 GMT 1
Maja så tråen og begyndet også at gå glædes tåre "og nu sider vi her og græder af glæde" grine hun og tørte øjen og smile stort
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 19:11:03 GMT 1
Izumi snøftede lidt og sagde så "ja det gør vi også Maja-chan" hun tørte tårene væk fra majas kind og under øjet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 19:11:56 GMT 1
"hehe vi er et par tude dukker" grine hun og tørte hendes væk
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 19:16:05 GMT 1
Izumi smilte bare og sagde så "jeg kan ikke gøre for det....har aldrig haft en rigtig veninde" hun snøftede lidt og grinte så.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 20:11:42 GMT 1
"tja nu har du en så ikke tude mere ellers bliver jeg ågså bare ved" hun grine og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 20:14:37 GMT 1
Izumi tørede resten af sine tåre væk og sagde så "det har du ret i, jeg har en ven nu og det en god en" hun kunne ikke lade være og gav maja en stor krammer og smilte bare.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 20:19:25 GMT 1
Maja kramme igen og sprand glad og nød krammet hun så op på himlen det var ved at blive mørkt "måske vi skulle gå ind igen Izumi-san" sage maja og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 20:21:06 GMT 1
Izumi kikkede op og sagde så "jo det burde vi" med de ord rejste hun sig og gik over imod huset og smilte til maja og gik inden for.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 20:24:56 GMT 1
maja lunte med på alle fire hun smile og da de gik ind rejste hun sig på to ben igen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 20:28:18 GMT 1
Izumi gik ind på værelset igen og satte sig ved et bord og smilte og sagde så til maja "vil du have noget te maja-chan?" hun smilte bare og ventede på majas svar.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 20:44:41 GMT 1
"Jo tak" hun smile og sate sig på sin (har glemt hvad den hed) og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 20:47:57 GMT 1
Izumi smilte og rejste sig og sagde så "jeg er straks tilbage, gør du dig bare det behageligt" med de ord gik hun ud af døren og ned til køkkenet hvor hun gik igang med at varme vand og fandt te urterne frem.
((det heder en Futon))
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 20:59:53 GMT 1
Maja sad på sin Futon hun strakte sig og piller lidt ved sine hale futon var behalig at side på også når den var sloge ud hun nynne stille en smuk melodi som hun langsomt begynde at synge med vers på
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:04:55 GMT 1
Izumi hørte majas syngen og lyttede med til den mens hun blandede teen og da hun var færdig med det tog hun te kanden på en bakke sammen med to kopper og en telerken med nogle små kager på og gik så op til værelset og satte bakken på bordet da hun kom ind og sagde så "du synger godt maja-chan, og nu er der te" hun satte kopperne på bordet og hældte te op i dem og satte så kanden på bordet og satte sig så på gulvet ved bordet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:10:33 GMT 1
Maja smile da hun kom ind "kunne man høre mig " hun rødme men kravle hen til hende "mh lugter godt" hun smile
|
|