|
Post by Izumi No Okuni on May 1, 2008 22:28:25 GMT 1
Izumi foretsatte lidt længere og stoppede så og sagde så "og så har jeg ikke fundet på mere til den melodi" hun smilte venligt og betragtede bare maja med et venligt blik men inderst inde fandt hun nu stadig maja tiltrækende, men maja var mizukis slave, og Izumi måtte ikke røre hende, ikke at hun ville selvfølgelig.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 1, 2008 22:36:53 GMT 1
"det var en skøn melodi " sage maja og smile hun satte sig op og samle føden og med armen hænegn for ans sig "gid jeg kunne spille så smukt jeg har arldig lært at spille på noget før" maja så på hende og smile sit nutte smile som ingen kunne mod står
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 1, 2008 22:41:45 GMT 1
Izumi følte sig tiltrukket af maja men skjulte det og sagde så "jeg kan måske lære dig det...men ved ikke om jeg vil være god til det" da hendes evne med musik var medfødt dog sagde hun venligt til maja "men der er sikkert mange andre ting du kan maja, som jeg ikke kan" hun havde virkelig lyst til kysse maja men holdt sig tilbage.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 1, 2008 22:46:32 GMT 1
"hvad kan du da ud over at spille så godt" spurde maja blidt og smile stadig med sit nutte smile og andsigts udtryk hun sad stadig med førden samllen og armen ned for and sig
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 1, 2008 22:51:07 GMT 1
Izumi sagde så "kun ganske normal husholdning og så skuespil" hun måtte kæmpe hårdt for ikke at kysse maja på munden, dog smilte hun svagt og sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 1, 2008 23:00:50 GMT 1
"jeg er godt til at inden for huslig arbejde og så jeg godt til at være en kat" hun smile igen nutte og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 1, 2008 23:04:38 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "så du er ligesom en kat, det kan jeg til gengæld ikke Maja-san" hun kunne ikke holde sig tilbage meget længere og tog en hånd og placerede sin hånd på majas kind og kærtegnede blidt majas kind og gav så maja et kort kys på kinden og sagde så "du kan også noget andet Maja-san...se sød ud og du er nuttet, men det er desvære ikke altid en fordel" hun smilte bare venligt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 18:27:09 GMT 1
Maja så på hende med lidt store øjen over kysset men stadig nutte "nej jeg er også kun sød og nutte over for dem jeg stoler på" hun smile sødet og spandt stadig hendes hale snoge sig i luften
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 18:36:12 GMT 1
Izumi smilte bare og sagde så "mig kan man stole på maja-chan, jeg vil ikke skade dig....og vil faktisk gerne være din ven" hun smilte venligt og ventede bare på majas svar.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 18:41:19 GMT 1
Maja smile glad "We så har jeg en ven mere Skønt" hun gav hende et kram mens slap hurtig igen og så på hende "hehe sorry bliver lidt hyber ind i mellem" hun grine lidt og lave et sjovt og nutte hovde
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 18:44:26 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "det gør intet Maja-chan...og sandt at sige er du min første rigtige ven maja-chan" hun smilte men det var sandt hun havde ikke nogle rigtige venner.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 18:50:37 GMT 1
Maja smile "tja mig kan du altid komme til lige meget HVAD" hun under strege hvad for hun ville hjælpe hende lige meget hvad det end var ville maja hjælpe
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 18:54:42 GMT 1
Izumi smilte og gav maja et kram og sagde så "det er jeg yderst glad for at høre Maja-chan" hun mente hvert et ord og smilte stort og venligt til maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 18:56:22 GMT 1
"du skal bare sig til Izumi-san så kommer jeg " maja smile glad og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 19:01:37 GMT 1
Izumi smilte og slap så maja og sagde så "som sagt gør det mig yderst glad at have dig som veninde Maja-chan" hun mente hvert et ord og smilte bare stort og hun fik en tåre i øjet og der kom flere men det var af glæde.
|
|