|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 15:17:29 GMT 1
Artimis ville stadig ikke se på Rai hun så istedet ned på jorden *Han er afligevelet ligeglad med mig jeg fulgte efter og det var på mit eget ansvar* tænkte hun *Og nu vil jeg dø* tænkte hun og sukkede
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 15:22:29 GMT 1
Manden rejste sig op og gik hen til Rai. Flere mænd greb fat i ham og holdt ham godt fast, så han ikke kunne flygte. "Du gør hvad jeg siger ellers må du jo også dø" sagde han og en mand med et sværd kom frem og satte den på hans strube. Rai var helt rolig og gjorde intet ved det "Ja dræb mig, så slipper jeg for at se på dit grimme fjæs" sagde han, han vidste godt at der ikke skulle meget til for at han ville kunne flygte men det kunne nu være sjovt at se hvad manden kunne finde på. "du er ikke så lidt fræk" sagde manden. "Jeg er Ronin og har derfor ingen som skal bestemme over mig, og det har jeg fortalt dig flere gange nu" Rai var ved at blive en smule sur men forholdt sig i ro.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 15:24:45 GMT 1
Artimis var nysgerrig og ville se hvad der skete hun så hen mod Rai hun så at han havde et sværd ved sin strube "Sikke en idiot" mumlede hun men det var ikke Rai hun mente nærmere manden
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 15:28:47 GMT 1
Manden havde hørt Artimis. "Og hende her er heller ikke så lidt fræk, i kan jo dø sammen vil det ikke være fint" sagde han og Artimis fik et sværd for halsen. Rai så op på hende, men fjernede blikket igen. *Jeg gør intet, ved det her, hellere dø nu* tænkte han. "Okay, men dræb hende først" sagde Rai og så på manden, han havde sagt det fodi manden altid plejede at gøre det modsatte af hvad han sagde.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 15:34:12 GMT 1
Artimis blev lidt irreteret hun over Rai's kommentar hun sparkede manden i maven der havde taget sit sværd for hendes hals
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 15:37:53 GMT 1
Manden som holdt sværdet for hendes hals tabte det, men inden skar det et lille hul på hendes hals. Rai så på hende. "Jeg ved nu ikke om hun skal dø først, for hun kan jo bruges til noget andet" sagde han smilende og kiggede hen på Rai. *Kender ham for godt* tænkte han og så bare op i loftet, hvor der dannede sig flere ildkugler. "Vi kan jo også sige at ingen dør, lige bort set fra dem og deres mænd" sagde han og hev armene til sig, hvor efter han var fri.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 15:40:54 GMT 1
Artimis bed tænderne sammen da det begyndte at gøre ondt i hendes hals blodet løb ned fra hendes hals
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 15:47:31 GMT 1
Alle mændene begyndte at løbe selv den bestemte mand. Rai var sur nu, og man ville virkelig ikke trodse ham når han var sur, men den mand og hans mænd, havde ikke længere fortjent at leve. Ilden omringede rummet og lukkede for alle udgange. Ilden trak længere ind mod midten hvor Rai stod, han så efter Artimis. *Kan vist ikke lade hende blive her* tænkte han og hoppede hen til hende, hvor efter han hoppede over flammerne og mod døren, bag dem blev flammerne bare større og mændene kunne ikke slippe fra ham, medmindre han stoppede det før det kom videre.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 15:58:52 GMT 1
Artimis så op på Rai hendes hals blødte stadig lidt
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 16:18:44 GMT 1
Han så på hende. "Du burde nok stoppe den blødning der, for ellers overlever du ikke længe" sagde han stille og roligt.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 17:26:30 GMT 1
"Det evd jeg godt" Sagde hun og rev lidt stof af hendes lårkorte kjole den blev nu lidt kortere hun bandt stoffet om hendes hals vis Artimis bukkede sig ville man kunne se hendes trusser så kort var kjolen og det ville ikke være så godt "Tak Rai" Sagde hun venligt
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 17:27:55 GMT 1
"hvad er der at takke for" sagde han ligeglad og gik videre ud gennem huset ud af gyden, han stod mit på gaden og så rundt.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 17:38:18 GMT 1
Artimis gik efter Rai "Er der noget galt?" sprugte hun da hna virkede så ligeglad
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 20:26:23 GMT 1
"Nej der er intet, tænkte bare lidt" sagde han roligt og fortsatte med at gå.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 30, 2008 13:19:40 GMT 1
Artimis trak stille på skuldrene "Okay..." Sagde hun og fulgte stadig efter ham
|
|