|
Post by Rai on Apr 29, 2008 14:33:58 GMT 1
"det undre da også mig" sagde han og gav slip i hende, hvor efter han begyndte at gå videre.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 14:38:10 GMT 1
"Hvor skal du hen" Sprugte hun og så efter ham
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 14:41:02 GMT 1
"bare videre" sagde han og så ikke tilbage på hende. *Skal have ordnet en lille opgave* tænkte han ville ikke sige det til hende, da hun bare ville misforstå det
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 14:43:55 GMT 1
Artimis trak på skuldrene og så bare efter ham da hun ikke kunne se ham længere fulgte lydløst efter ham men kom ikke får tæt på
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 14:45:09 GMT 1
han gik mod byen og lyttede efter om der var nogen efter ham, da der ingen var efter hans mening, satte han farten op og forsvandt ind i en gyde.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 14:46:15 GMT 1
Artimis løb efter ham ind i gyden *Han er hurtig* tænkte hun og så sig omkring
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 14:47:48 GMT 1
For enden af gyden var der en dør, Rai var på den anden side af døren. Han gik længere ind i rummet og hen til endnu en dør, han åbnede den og forsvandt igen.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 14:49:39 GMT 1
Artimis gik ind af den samme dør som Rai hun så sig lidt omkring i rummet
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 14:51:19 GMT 1
Rai sad henne i et hjørne og det så ud som om han ventede på noget. Han så rundt, men gad ikke gøre noget ud af at Artimis, var fulgt med, for hun var her på eget ansvar.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 14:54:29 GMT 1
Artimis så stadig lidt rundt imens hun gik roligt videre
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 14:57:39 GMT 1
En dør åbnede sig henne i hjørnet, rummet var mørkt, men Rai kunne godt se at det var den person som han ventede på. Flere mænd kom ud af døren, og gik direkte hen mod Artimis og tog fat i hende, for hun var ikke velkommen her. Manden der kom først ud gik hen til Rai. "Det var du længe om" sagde ham og Rai trak bare på skulderen.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 14:59:48 GMT 1
Artimis gjorde ikke modstand men ventede bare på hvad er ville ske
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 15:06:38 GMT 1
Manden så mod Artimis "Se hvad katten har slæbt med ind" sagde han og gav tegn til mændene at de skulle komme med hende. "Godt Rai, nu kan du får en anden og bedre opgave, jeg skal have dræbt en fra Shikoku" Rai så på manden. "Og det lussede job skal jeg tage mig af, jeg ved nu ikke" sagde han. Manden så på Artimis. "Du gør det eller det er ude med hende der, og det vil du vel ikkke have" sagde mande og smilte lumsk.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 15:09:43 GMT 1
Artimis orkede ikke at se på Rai længere hun så væk fra ham *Han løg jeg havde ret* tænkte hun og bed sig i læben
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 15:13:52 GMT 1
Han så på hende. *undskyld, det er første gang jeg er blevet bedt om at dræbe en, men jeg kan nok ikke sige det til dig, du vil ikke tror mig* tænkte han og så på manden. "Jeg er ligeglad, om hun dør eller en fra Shikoku" sagde han og rejste sig op og gik mod døren, men der samlede sig hurtigt en hel folk mænd foran døren, så han ikke kunne komme ud. Manden vendte sig mod Rai. "Du må hellere gøre det for ellers vil du fortryde det inderligt" sagde han, Rai så på ham. "Jeg gør det ikke, det var ikke sådanne job jeg søgte din NAR!" råbte han vredt og så på Artimis.
|
|