|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:35:52 GMT 1
Rai var taget hen til søen, hvor han nu sad ved breden, det kunne godt være at han var ilddæmon, men han havde nu intet imod vandet, det gjorde ham ikke så meget. Han lå tilbage i græsset og nød solens stråler på sin bare overkrop. Det var et skønt vejr og det skulle ikke undre ham om der ville komme nogen ned til søen på et tidspunkt, han skulle bare vente lidt endnu. Han så op på himlen, der var skyfrit og bare skønt vejr.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 22, 2008 18:39:25 GMT 1
Artimis luntede gennem skoven hun kom en til en sø hun så denne dæmon som hun havde mødt før hun så at han havde bar overkrop artimis tog hurtigt sin hånd overfor øjnene og gemte sig bag træet da hun ikke var van til at se mænd med bar overkrop
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:43:23 GMT 1
Rai lå stadig ned i græsset, hans krop blev varmet op af solen, han satte sig op i græsset. Hans overkrop var godt veltrænet, det var af al den træning som han havde haft i sin fortid, lige nu slappede han mere af end af løse opgaver, for at tjene penge. Han så ud over søen, men et lille smil, han kunne godt hoppe i men havde hørt at der var nogen her, så det lod han vær med, man kunne jo aldrig vide.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 22, 2008 18:45:08 GMT 1
Artimis havde virkelig ikke løst til at snakke med denne dæmon hun fjernede sin hånd væk fra øjnene og traskede langsomt væk for ikke at blive opdaget
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:48:13 GMT 1
*Hun tror vel ikke at hun kan slippe for mig denne gang* tænkte han smilende og rejste sig op og gik hen mod hende. "goddag igen" sagde han smilende efter hende. "altså du slipper ikke for mig lige foreløbig, smukke" sagde han drilsk og stoppede op et stykke fra hende.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 22, 2008 18:51:20 GMT 1
Artimis blev lidt genert over at han kaldte hende smukke hun vendte sig om men kiggede ikke på ham men ned på jorden så hun ikke kunne se hans bar overkrop hun trådte et par skridt baglæns "Lad mig være" sagde hun
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:55:01 GMT 1
Han så på hende lidt undrende. "har jeg gjort noget forkert, siden du siger sådan" han så lidt på hende. "er du stadig bare for at jeg vil dræbe dig, som jeg sagde sidst vi mødtes, men bare rolig har ikke tænkt mig noget, jeg vil nu bare nyde solen og slappe af" sagde han venligt og mente det skam også venligt.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 22, 2008 18:58:17 GMT 1
Artimis vendte sig om igen "Før ejg overhovedet vil kigge på dig så tag en trøje på!" råbte hun nærmest
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:59:51 GMT 1
han smilte svagt, men hentede alligevel sin trøje og tog den på. "din stakkel" sagde han og så på hende med et lille smil.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 22, 2008 19:02:55 GMT 1
Artimis kunne høre at han havde taget sin trøje på og vendte sig så om og så op på ham "Hvad mener du med at jeg er en stakkel?" snerrede hun og var stadig ldit bange for ham
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:04:23 GMT 1
"bare glem at jeg sagde det, smukke" sagde han lidt drillende, men ikke overdrevet. Han så lidt på hende med et lumsk smil, det var ikke tydeligt, men det var der.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 22, 2008 19:06:56 GMT 1
Artimis trådte endnu et skridt tilbage "H-hvad vil du?" Sprugte hun da hun så hans lumske smil
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:11:18 GMT 1
"intet egentlig" sagde han roligt og gik ned til bredden af søen igen, hvor han satte sig i græsset og kiggede op på himlen, hvor han nød varmen.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 22, 2008 19:14:57 GMT 1
Artimis pustede lettet ud og satte sig ned med et bump hun troede at han ville dræbe hende men i virkeligheden var denne person meget fredelig fandt hun ud af men han kunne sometider være meget skræmmene
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:17:34 GMT 1
han blev siddende hvor han var, men vendte sig hovede mod hende. "vil du ikke her ned og sidde, som at sidde selv deroppe" spurgte han venligt og så igen ud over søen.
|
|