|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 17:31:32 GMT 1
Miraku grinede lidt og sagde "du er da kedelig" stadig kun for sjov for hun kunne godt regne ud der nok var en grund til det og det ville hun ikke spørge om. hun blev sidende og ventede lidt på om der skete et eller andet
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 17:37:04 GMT 1
Mizuki grinte lidt og sagde så "så jeg er kedelig hva?" hun smilte et mystisk smil og tog sine spise pinde og smilte kort og havde med et hurtigt svip fat i mirakus håndklæde med dem og sagde så "skal jeg rive til tror du Miraku-san?" dog ville hun nok ikke gøre selv om at miraku sagde god for det.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 17:42:15 GMT 1
Miraku smilede og sagde "du tør jo ikke gøre det" drilledne. hun var ligeglad med om Mizuki hev håndklædet af hende eller ej for hun havde ikke noget imod at en anden kvinde så hendes krop eller en mand for den sags skyld da hun ikke rigtig havde blufærdighed mere
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 17:47:09 GMT 1
Mizuki grinte og sagde så "og det er du sikker på?" og med de ord fik hun revet håndklædet af miraku så denne sad helt nøgen foran hende mizuki smilte lidt og sagde så "ups" men det også med en drillende stemme.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 17:52:30 GMT 1
Miraku påtog sig en falsk såret mine kort inden hun gjorde det samme mod Mizuki og spurgte "føler du dig heldig?" og smilede imens hun havde et fast greb i Mizuki's håndklæde med sine egne spise pinde
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 17:56:01 GMT 1
Mizuki spærede øjnene op i fals overraskelse og sagde så "nej jeg føler mig ikke så heldig" der efter sagde hun så "men tør du gøre det?" dette også med yderst drillende stemme, da hun ikke ville have noget imod at side nøgen her sammen med miraku, og inderst inde vidste hun at hun var tiltrukket af miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 18:03:57 GMT 1
Miraku smilede og sagde "jeg er jo ikke dæmon for ingenting" og hev håndklædet af Mizuki så de begge sad nøgne ved bordet. hun spurgte "hvad mon tjeneste pigen ville sige hvis hun så os to helt nøgne?" og smilede lidt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:06:33 GMT 1
Mizuki tænkte sig om og sagde så "ja det ved jeg ikke, men nok at vi endten svedte eller var fulde" hendes tjeneste pige sagde aldrig sin mening så hun vidste ikke hvad denne mon ville tro.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 18:09:35 GMT 1
Miraku smilede og spurgte "hvad med kokken hvis denne altså nogensinde forlader køkkenet" hun var stadig nysgerrig og nød egentlig bare synet af Mizuki's nøgne krop som hun syntes var vidunderlig
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:13:02 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "ja hvad mon hun ville tænke..hmmm at vi havde gang i et eller andet" kokken kunne hun bedre snakke med, men denne var også en 50årig dame, og en yderst god kok, og nærmest som en søster for Mizuki, men kun nærmest.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 18:19:03 GMT 1
Miraku smilede og sagde "mon ikke vi skulle få gjort noget så de ikke skal tro vi er igang med et eller andet skørt" hun ville nu ikke have noget imod at værre ldit skør sammen med Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:22:40 GMT 1
Mizuki tænkte sig lidt om og sagde så "hvorfor, tjeneste pigen kommer ikke før vi er gået fra stuen" hun nærmest åd Miraku med blikket, men det kunne ikke ses på hende, men hun var begyndt at få en tanke og rejste sig og gik over til miraku og sagde så "hvad siger du til at tage ind i sove værelset og foretsætte denne samtale" hun gad ikke have tøj på lige nu da hun faktisk følte at hun havde det lidt varmt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 18:32:12 GMT 1
Miraku smilede og sagde "jo jeg synes det er en god ide" hun havde virkelig stor lyst til at være helt alene med Mizuki lige nu selvom hun dog vill holde sig i skindet så længe Mizuki ikke foretog sig noget som helst
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:41:19 GMT 1
Mizuki smilte og gik over til skyde døren og åbnrede den og sagde så "vil du lukke efter dig Miraku-san?" hun gik over og satte sig i sengen af gammel vane da hun plejede at side eller ligge her efter maden og ventede bare på miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 18:46:09 GMT 1
Miraku smilede og gik ind til Mizuki og lukkede døren efter sig. hun satte sig ved siden af Mizuki og spurgte "har du noget vi kan snakke om elelr lave?" med let håb i stemmen men ikke noget man ville bemærke
|
|