|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 15:33:48 GMT 1
på bordet stod der ris, grøntsager og forskelige slags fisk og to slags sovs, mizuki betragtede det og sagde så venligt "tag du bare noget at spise Miraku-san" hun smilte og ville ikke tage noget før miraku havde taget noget.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 15:41:35 GMT 1
Miraku smilede og sagde "itadakimasu" og bukkede let imens hvorefter hun begyndte at tage lidt af hvert og spiste lige så stille og roligt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 15:48:17 GMT 1
Mizuki tog også lidt af vært og begyndte roligt at spise mens hun betragtede Miraku lidt og tyggede lige af munden og sagde så "det smager nu ok det her mad" hun havde smagt bedre men helt klart også være end dette mad her, hun spiste lidt igen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 15:53:01 GMT 1
Miraku tyggede af munden og sagde smilende "det bedste jeg har fået i noget tid for at være ærlig" hvilket var meget sandt. hun havde ikke set at håndklædet havde løsnet sig lidt så lidt af hendes bryst kunne ses men kun meget lidt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 15:56:40 GMT 1
Mizuki havde heller ikke opdaget det, dog sad hendes hvor det sad før, hun smilte og sagde så "det bliver kokken nok glad for at høre" hun tog lidt vand som de havde fået at drikke plus en flaske sake stod der også, hun drak lidt af vandet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 16:04:12 GMT 1
Miraku smilede lidt og spiste lidt mere inden hun selv tog noget vand at drikke da hun ikke drak noget som havde bare det mindste alkohol i for hun huskede alt for tydeligt hvad hun havde gjort sidste gang hun havde drukket alkohol
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 16:06:09 GMT 1
Mizuki sagde ellers ikke noget og spiste sin mad og drak noget af vandet, hvor efter hun kun tog et kop sake, og nippede til det, og spiste resten af sin portion mad.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 16:15:51 GMT 1
Miraku spiste ligeledes færdig og drak lidt vand en gang imellem. hun blev siddende da hun var færdig og smilede venligt til Mizuki uden at sige noget da hun ikke rigtig vidste hvad
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 16:23:16 GMT 1
Mizuki drak lidt af sakeen og sagde så "Miraku-san vis det ikke gør noget så vil jeg lige sige dette" hun tømte koppen og fyldte det igen og sagde så "du har faktisk en yderst skøn krop" hun tømte koppen igen og smilte bare da hun ikke bar nag over at have sagt det.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 16:27:31 GMT 1
Miraku smilede lidt og sagde "hvis jeg må have lov så vil jeg også gerne sige noget hvis jeg må" og blev helt glad ved Mizuki's ord inden hun selv sagde "jeg synes det selv samme om din krop" imens hun smilede sødt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 16:32:19 GMT 1
Mizuki gengældte smilet og følte sig faktisk yderst glad og smigeret og sagde så "mener du virkelig det?" hun tog en lille slurk af sin sake og følte sig mere rolig.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 16:41:49 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "ja jeg mener det men nogen af dine tjenere er nu heller ikke værst om de er mandlige eller kvindlige" hun mente det men syntes nu Mizuki var den smukkeste og hun var sådan set også den eneste som Miraku havde set nøgen og virkelig ikke kunne få ud af hovedet
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 16:45:36 GMT 1
Mizuki grinte lidt og sagde så "det har jeg nu ikke lagt mærke til, og der er nu kun en tjenestepige her og så kokken" det var også sandt hun boede meget alene i sit store hus og hun hadede at være alene dog sagde hun ikke noget og tømte koppet med sake i små slurke og satte det fra sig og stragte sig lidt ikke fordi hun var træt langtfra, hun havde faktisk svært ved at sove om natten.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 16:53:05 GMT 1
Miraku smilede og sagde "tja ikke mange i sådan et stort hus" hun sagde drillende "er du måske bange for at dele huset med nogle af dine vagter?" det var ment i tydelig spøg
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 16:55:45 GMT 1
Mizuki grinte og sagde så i spøg "jaa det er jeg faktisk" det var nu lidt en løgn og på samme tid ikke, da hun ikke ville lade en mand se hende sådan her, og det var sådan hun gik efter hvert bad, og hun var nu en smule blufærdig især når det angik mænd.
|
|