|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 30, 2008 17:44:12 GMT 1
lidt efter at miraku kom mizuki også med et skrig af nydelse, og da den klingede af blev hun også afslappet i kroppen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 30, 2008 17:51:06 GMT 1
Miraku så på Mizuki og sagde "troede aldrig helt at jeg kunne komme til at føle så stærkt for nogen og så endda min egen herre" hun smilede kærligt til Mizuki og nød bare det at være hendes elskerinde og livvagt for det betød de skulle være sammen ret meget medmindre Mizuki gav hende andre opgaver for hun skulle jo beskytte Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 30, 2008 18:03:16 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "har aldrig haft sådan en stærk følelse for nogen før jeg mødte dig" hun smilte og puttede sig ind til miraku og slappede bare af.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 30, 2008 18:08:21 GMT 1
Miraku smilede glad og sagde kærligt "jeg er glad for jeg er en dæmon ellers havde vi to slet ikke mødt hinanden for jeg ville være død for cirka seks hundrede år siden" hun mente det virkelig med at hun var glad for at hun havde mødt Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 30, 2008 18:21:35 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "jeg er også glad for at du er dæmon, og jeg er mere glad for at jeg har mødt dig" hun smilte og kyssede miraku på halsen og så på munden.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 30, 2008 18:24:15 GMT 1
Miraku smilede og nød kyssende. hun holdte kysset på munden og gjorde det dybere og lagde en hånd i nakken på Mizuki og holdte hendes hovede ind mod sit men ville dog stadig lade hende komme væk hvis hun ville bryde kysset
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 30, 2008 18:50:11 GMT 1
mizuki holdt kysset og nød det bare og ville ikke bryde det foreløbig.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 30, 2008 18:55:39 GMT 1
Miraku trykkede sig tæt ind til Mizuki og nød blot det at de var sammen selvom det at izumi og var der bestemt ikke ville skade det mindste
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 30, 2008 18:58:59 GMT 1
Mizuki slappede bare af, og vidste ikke hvad de mere kunne gøre.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 30, 2008 19:44:39 GMT 1
Miraku smilede glad mod Mizuki's læber men vidste ikke hvad de mere kunne lave lige nu for de havde lige elsket og så vidt hun vidste skete der ikke rigtig noget som helst lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 1, 2008 11:40:40 GMT 1
mizuki rejste sig fra sengen og strakte sig og sukkede så svagt og vidste at hun måtte vidre da hun skulle give ordren til at samle hæren og gøre den klar til foråret.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 1, 2008 15:58:33 GMT 1
Miraku blev liggende lidt men rejste sig også. hun var jo foruden Mizuki's elskerinde også hendes livvagt så hun skulle jo helst være nær hende hele tiden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 1, 2008 23:11:39 GMT 1
Mizuki klædte sig på og det var i en samurais kimono og der efter gik hun over til sin rustning og tog den på og strammede selv snørende så rustningen sad ordentligt og bandt skærfet om livet snørede det rundt om sig en gang og satte wakashien der og snørede så skærfet endnu engang og satte katanaen der og snørede skærfet en sidste gang om sig og bandt det og tog så resten af rustningen på og sagde så "er du klar min elskede?" og vendte sig imod miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 13:04:11 GMT 1
Miraku tog sit kamp tøj fra sin ene taske og tog det på og svarede "altid elskede" og var helt ærlig med sine ord. hun ville altid gøre alt for at være klar til hvad end Mizuki ville forlange af hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 2, 2008 19:08:41 GMT 1
Mizuki smilte og gik over imod døren og gik ud af den og hun hentede sin hest fra en stald i nærheden og satte sig op på den og sagde så "vi skal have skaffet dig en hest miraku-san".
|
|