|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 15:50:30 GMT 1
Miraku smilede og blev stående imens hun bare ventede. hun ville ikke forstyrre Mizuki i tilfælde af at det hun lavede var vigtigt og hun ville ikke risikere at forstyrre
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 15:56:21 GMT 1
Mizuki blev færdig og sagde så uden at vende sig om "hvor længe vil du stå og kikke Miraku-chan? kom dog bare ind" der efter tog hun det hun lige havde skrevet ned og læste det igenem.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 16:01:50 GMT 1
Miraku smilede og gik hen til Mizuki. hun sagde "jeg ville bare ikke forstyrre hvis det var noget vigtigt du havde gang i Mizuki-chan" hun stillede sig ved siden af Mizuki og ventede bare igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 16:08:56 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "bare en masse papir arbejde, kedeligt, men en del af mit job" hun stragte sig lidt og fandt et brev frem som havde lagt på bordet og sukkede så og lagde det på bordet uden at åbne det, da der var visse ting som miraku nok ikke lige skulle se, som foreksempel breve med lady nekosis segl på som det hun lige havde lagt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 16:14:37 GMT 1
Miraku smilede og sagde "er det jo desværre og tror jeg vil lade dig alene med de tså du kan blive færdig" hun sagde drillende "gad vide hvor Izumi er henne" som om hun havde tænkt sig at gentage det der var sket i løbet af natten
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 16:21:57 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "Izumi-chan er i templet, og der tror jeg ikke at du vil hen" hun åbnede brevet og læste det igenem og bandede så højt og rejste sig og gik frem og tilbage yderts hvile løst og hun knugede brevet i den ene hånd, mens hun genlæste brevet igen og igen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 16:26:44 GMT 1
Miraku sagde "helst ikke nej. præster og Mikoer har jo tendens til at ville dræbe min slags og Izumi-chan vil jeg helst ikke skade" og trak på skuldrene. hun så overrasket på Mizuki der havde læst et brev imens og spurgte "hvad er der galt?"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 16:33:38 GMT 1
Mizuki svarede "der er fare for oprør mod syd, men problemet er at Lady Nekosi, vil have mig til at nedtrykke det, men min hær er ikke stor nok endnu, da alle Ashigaruerne er hjemme til høsten" mere sagde hun ikke og satte sig på knæ foran en af de rustninger som hun havde udstillet i stuen og så helt ynkelig ud.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 16:38:10 GMT 1
Miraku gik hen bag Mizuki og satte sig på knæ. hun hviskede blidt "det er kun bøndere og de vil ikke være istand til at stoppe mig. jeg kan nemt slå dem tilbage hvis det er mizuki-chan" hun ville dog nok bagefter nok gemme sig et stykke tid for rygter havde det med at løbe hurtigt og hun ville ikke risikere at blive genkendt af nogen som så ville angribe hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 16:43:25 GMT 1
Mizuki svarede så "ja kun bønder med kamptræning og musketer, og ca. 6000 af dem, plus der går rygter om at de har fået støtte af 300 kavalerister fra Shimazu som har startet dette oprør" hun var dog lid beroliget af mirakus ord og faldt lidt til ro, vel var miraku stærk men krudtvåben kunne dræbe selv hende, og mizuki ville ikke miste miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 16:49:22 GMT 1
Miraku smilede og lagde blidt armene om Mizuki og sagde "jeg kommer tilbage det lover jeg. jeg vil ikke dø hos en flok som dem så jeg kommer igen om jeg er hårdt såret eller ej jeg kommer igen for at være hos dig" og kyssede Mizuki blidt på kinden. hun havde i sinde at holde de ord om så hun skulle holde sig selv i live ved at fyre sig selv komplet ned i en jern hård skal af is
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 16:53:40 GMT 1
Mizuki sagde så "nej, du tager ikke af sted alene, det er en ordre vi venter til vi for yderligere oplysninger om vores fjende" mizuki lænede sig dog tilbage imod miraku, det hun havde sagt var ikke blevet sagt med kommanderende stemme, men med en ængstlig og bange stemme, da hun ville blive knust vis hun mistede miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 17:44:10 GMT 1
Miraku lagde armene om Mizuki og sagde "jeg kunne ikke finde på at dumme mig og godt nok er de 6000 mænd men har de måske kæmpet mod en is dæmon før? jeg har fuld kontrol over fugten omkring os. jeg kan fryse alt til så længe der er fugt om det er lidt eller meget men bare sig til og jeg vil blive hos dig" hun havde inderligt lyst til at stoppe et muligt oprør hvis det skulle komme men hun var stadig samurai og ville handle som en overfor sin herre
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 17:48:09 GMT 1
((sry at sige dette men din kontrol over is svare til din styrke og intelligens, men især styrke, så med din følgene styrke kan du umuligt klare 6000mand med din is evne, det er noget jeg faktisk skal have lavet en regel om sry.)) Mizuki smilte og puttede sig faktisk ind til miraku og smilte bare sagde intet, hun smilte bare og var glad lige nu.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 28, 2008 17:52:46 GMT 1
((heh som syv hundrede år gammel dæmon kan man jo godt blive overmodig XP og god ide med den regel ^^))
Miraku trykkede blidt Mizuki ind til sig og ville helst blive men hun vidste også at et orør kunne give store problemer for dem hvis de kom under angreb
|
|