|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:46:41 GMT 1
Izumi stønnede svagt men stoppede ikke op og holdt kysset og tænkte nu stadig hvad der ville ske vis mizuki kom tilbage nu, men den tanke gled hurtigt væk. men så lige pludselig hørtes der en lav grinen lige ved siden af dem og man hørte mizukis stemme "så du mente hvad du sagde med at du ikke kunne holde dig fra min stuepige Miraku-chan" men det var en venlig stemme og hun så ikke spor vred ud.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 15:55:33 GMT 1
Miraku brød kysset og smilede imens hun svarede "det sagde jeg jo Mizuki-san" hun huskede at holde på formerne da de jo ikek var alene men forsatte ellers bare som før og nød blot det her
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:58:11 GMT 1
Izumi gik helt i baglås da hun hørte sin frøkens stemme og stoppede faktisk helt op med det hun havde gjort og sank en klump. Mizuki smilte og sagde så "foretsæt i bare, tror at jeg slutter mig til jer når den kære Izumi-chan er færdig, eller skal jeg gøre det nu?" hun havde fået en drillende stemme da hun sagde dette.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 16:07:08 GMT 1
Miraku smilede og sagde "jeg har intet imod det Mizuki-san. Izumi-san er et naturtalent" hun var godt tændt ikke mindst fordi Mizuki var kommet lige da det havde været så godt. hun var dog ikke sur af den grund for nu kunen de alle tre jo være sammen samtidig
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:12:49 GMT 1
Izumi vågnede op til dåd og svarede bare stille "vis Nakayama-dono vil må hun bare gøre det" hun smilte svagt og tænkte over at hun nu ville komme til at være sammen med to kvinder, og de var begge kønne. Mizuki smilte og klædte sig helt af og sagde så "så hun er et naturtalent, det glæder jeg mig til" med de ord kravlede hun op i sengen og lå ved siden af dem, og der var plads nok da det jo var en dobbelt seng.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 16:16:55 GMT 1
Miraku smilede og gik igang med at fingerkneppe Izumi igen og lænede sig ind over hende og kyssede Mizuki på munden. hun ville så gerne give dem begge utrolig nydelse men fandt det bedst at koncentrere sig om Izumi lige nu da hun jo allerede havde sine fingre oppe i hende i forvejen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:21:34 GMT 1
Izumi stønnede svagt og nød dette og vidste ikke hvad hun ellers kunne gøre nu hvor de var tre piger, dog fik hun ført en hånd ned mellem Mizukis ben og stak to fingre op og begyndte at fingrekneppe mizuki. Mizuki nød kysset og stønnede svagt da hun mærkede Izumis fingre oppe i sig og der efter holdt hun bare kysset og placerede sin hånd på mirakus ene bryst og masserede det hårdt som miraku kunne lide det.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 17:13:57 GMT 1
Miraku stønnede nydende mod Mizuki's læber og fingerkneppede forsat Izumi. hun kunne dog ikke lade være med at tænke på hvordan det havde været hvis der var en mand indblandet i det her men det gad hun ikke tænke på ret længe og hengav sig fuldkommen til sin nydelse og de to vidunderlige kvinder som lå i samme seng som hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:17:15 GMT 1
Izumi stønnede nydende og foretsatte ellers sin fingrekneppning af mizuki og nød bare det hele. Mizuki foretsatte med at massere mirakus bryst hårdt og brød kysset og kyssede istede Izumi på munden og lod sin hånd glide ned mellem mirakus ben og stak to fingre der op i og fingerkneppede miraku og nød denne sexede trekant de havde fået gang i her.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 17:25:30 GMT 1
Miraku stønnede nydende da hun mærkede Mizuki's fingre i sin fisse og tog Izumi's bryster i sine hænder og begyndte at masser dem blidt. hun var virkelig vild med denne trekant og håbede de ville forsætte længe endnu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:28:06 GMT 1
Izumi stønnede lidt mere men foretsatte med at fingrekneppe Mizuki og stak en tredje finger op og satte farten op og nød at mærke mirakus hænder mod sine bryster. Mizuki nød bare det hele og stak selv en tredje finger op i miraku og satte også tempoede op mens hun stønnede nydende.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 17:33:14 GMT 1
Miraku stønnede nydende og lod sin ene hånd gå fra Izumi's bryst og ned til hende fisse hvor hun stak tre fingre op i hende og fingerkneppede hende imens hun med den anden hånd ofrsat masserede det ene bryst
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:40:21 GMT 1
Izumi stønnede endnu mere og nød det bare og havde aldrig troet at det ville være så rart at ligge med en kvinde og slet ikke to kvinder, og tanken om det gjorde hende bare mere liderlig. Mizuki smilte svagt og foretsatte bare med at fingrekneppe miraku og fik med rent held sind mund over izumis ene bryst og begyndte at sutte på det.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 17:47:00 GMT 1
Miraku forsatte med at fingerkneppe Izumi imens hun lænede sig ind over Izumi og tog Mizuki's ene bryst i munden og suttede på det mens hendes tunge gled livligt hen over brystvorten
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:52:12 GMT 1
Izumi kunne ikke klare alt den nydelse og kom med et skrig af nydelse og gispede efter vejret hun trak fingrene ud af mizuki og lå bare og gispede efter vejret. da izumi kom stoppede Mizuki og lod bare Miraku give hende nydelse og stønnede svagt, mens hun foretsat fingre kneppede miraku lidt hurtigere end før.
|
|