|
Post by Miraku Kuran on Apr 26, 2008 11:19:55 GMT 1
Miraku stak sin tunge så langt ind i Izumi's fisse hun overhovedet kunne gøre det. hun havde ikke tænkt sig at stoppe før hun gav Izumi en orgasme eller flere måske
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 26, 2008 11:29:48 GMT 1
Izumi nød det så meget og kom kort tid efter med et skrig af nydelse, hun gispede efter vejret og kunne bare ikke forstå at det havde føltes så godt hun sagde dog intet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 26, 2008 17:24:19 GMT 1
Miraku slikkede alle Izumi's safter i sig og lagde sig derefter op ved siden af hende og kyssede hende på kinden og sagde "det var da ikke så slemt at holde mig med selskab vel?" og kyssede hende blidt på kinden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 26, 2008 21:41:47 GMT 1
Izumi svarede bare "det var bedre end jeg havde regnet med frøken" hun havde virkelig nydt det, og håbede ikke at mizuki kom hjem nu og så dem ligge i sengen, hun ville ikke engang vide hvad der ville ske.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 26, 2008 21:57:03 GMT 1
Miraku smilede og sagde "rart at høre" hun lovede sig selv det ville være sidste gang hun ville forføre Izumi til det her for hun ville nok ikke være glad i det næste stykke tid men hun var ikke sikker. hun vidste ikke hvornår Mizuki kom tilbage men vidste da at hun ikke ville kede sig alt for meget nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 26, 2008 21:59:17 GMT 1
Izumi spurgte der efter svagt "kan vi gøre det igen frøken? eller kan jeg gøre andet for dem?" hun ville lige være sikker før hun gik, men lige nu ville hendes ungpige krop have mere.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 9:35:59 GMT 1
Miraku smilede og sagde "har du da lyst til mere?" hun ville ikke nægte så længe Izumi selv havde lyst til det og selv spurgte som hun gjorde nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 14:39:11 GMT 1
Izumi rødmede lidt og sagde så svagt "ja...ja tak" hun vidste ikke hvad der gik af hende, men hun ville gerne prøve dette igen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 14:46:48 GMT 1
Miraku smilede og hviskede "så må du også huske at gøre det for mig denne gang så vi kan nyde det sammen" og begyndte at kærtegne Izumi's bryster med sine hænder. hun loddem være kolde men på en behagelig måde
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 14:51:50 GMT 1
Izumi nød dette og sagde så "men..men hvordan?" hun vidste hvordan hun kunne lide det, men vidste ikke hvordan kvinden kunne lide det, og ventede ellers bare på svar.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 14:57:04 GMT 1
miraku smilede og førte Izumi's ene hånd ned til sin fisse og sagde "rør ved mig og find ud af det" lokkende. hun forsatte derefter med at massere Izumi's bryster efter bedste evne
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 14:59:17 GMT 1
Izumi tænkte sig om og lod sin hånd kærtegne kvindens fisse og stak en finger op og begyndte langsomt at fingre kneppe hende.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 15:10:43 GMT 1
Miraku stønnede nydende og sagde "mmm vi har vist et naturtalent i dig" og kyssede Izumi hungrende på munden. hun lod sin ene hånd søge ned til Izumi's fisse og lod to fingre tænge op i hende fra start af og fingerkneppede hende i samme tempo som hun selv blev
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:13:59 GMT 1
hun sukkede nydende og stak selv to fingre op i kvinden og satte tempoet lidt op og holdt kysset og var på en måde glad for komplimentet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 15:40:34 GMT 1
Miraku stønnede mod Izumi's læber og nød fuldt ud fingrene oppe i sin fisse. hun fulgte stadig trop ved at gøre nøjagtig det samme mod hende
|
|