|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:30:18 GMT 1
"du er lidt svær at finde ud af egentlig" sagde han smilende og betragtede hende lidt. "tror ikke du er den vilde type" sagde han drilsk.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:34:56 GMT 1
mizuki grinte og sagde så "er jeg nok heller ikke, men hvem ved" hun var ikke selv sikker og skjulte det faktisk godt.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:39:01 GMT 1
"ja, det finder jeg nok aldrig ud af" sagde han drillende og betragtede hendes former igen med et lille smil.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:40:54 GMT 1
Hun smilte skævt og sagde så "hvem ved om du ikke finder ud af det?" hun var en ære fuld kvinde, men hun ville ikke giftes og ville ikke dø som jomfru så det kom ud på et, men hun gjorde ikke tilnærmelser til ham ikke endnu da hun først lige ville kende ham lidt først.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:44:02 GMT 1
Han smilte lidt lumsk igen, men så så ud over skoven igen. "ja, hvem ved, hvem ved" sagde han smilende. Han så på hende igen med et lille smil.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:47:09 GMT 1
Hun smilte bare til bage og sagde så "den eneste som nok ved det er mig ikke sandt" hun fik et lettere mystisk og lumsk smil men man kunne ikke gætte hendes tanker.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:50:11 GMT 1
"jo det er dig" sagde han og lagde igen hånden på hendes lår, men denne gang bevægede den sig langsomt op af hendes lår.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:51:44 GMT 1
hun lod ham gøre det og smilte til ham og sagde så "ja det er sandt kun jeg ved det" hun nød lidt hans berøring og det kunne lettere ses på hende.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 19:53:46 GMT 1
Han fortsatte med at kærtegne hendes lår og smilte lidt imens. "men jeg kan vel også finde ud af det på et tidspunkt" sagde han og smilte lumsk.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:56:51 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det kommer nu an på dig og lidt an på mig" hun nød det faktisk lige nu, men ikke nok til at give sig hen til ham, langt fra.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 20:02:48 GMT 1
"kommer an på mig?" sagde han lidt undrende, hvorfor skulle det også komme an på ham. Han fortsatte med at kærtegne hende lår og kommer længere og længere op.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 20:04:51 GMT 1
Hun smilte og sagde så "tror du at jeg lader hvem som helst lære mig så godt at kende uden lidt arbejde fra deres side" hun nød stadig hans kærtegn og kunne mærke i sin krop at hun nok ikke kunne gå her fra før hun i det mindste havde rørt ham.
|
|
|
Post by Rai on Apr 23, 2008 14:07:00 GMT 1
Han fortsatte med at kærtegne hendes lår og det blev mere og mere kærligt, men stadig blidt. "Hvad er der for noget arbejde man skal lave, for at lære dig mere at kende" sagde han og smilte lumsk og fortsatte sin kærtegnen.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 14:48:16 GMT 1
Hun smilte men nød hans kærtegn og det kunne nu ses tydeligere dog sagde hun "ja det må du finde ud af" hun smilte svagt men venligt og drillende og på samme tid havde hun et glimt i øjet.
|
|
|
Post by Rai on Apr 23, 2008 14:52:07 GMT 1
"det kan du da bare sige til mig, ikk" sagde han fortsatte sin kærtegne, han så hendes glimt og smilte lidt lumsk før han lænede sig hen til hendes øre. "sig det bare" sagde han med en venlig hvisken.
|
|