|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 16:31:43 GMT 1
Mizuki grinte lidt og sagde så "hver du glad for at så godt som de fleste af mine mænd er gift, hvem ville vide hvad de ellers kunne finde på at gøre ved dig" hun havde en drillende stemme og det kunne høres at hun kun lavede sjov.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 17, 2008 16:33:45 GMT 1
"så skal de fange mig første" sage maja og smile hun nusse sig selv bag øret og spandte en smule
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 16:36:30 GMT 1
Mizuki grinte og sagde så "så nemt som fjenden havde med at fange dig vil mine men ikke få svært ved det, men hver du glad for at mine mænd er ærlige og venlige mennesker" hun stragte sig lidt og kløede sig lidt bag sit ene katte øre.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 17, 2008 16:39:49 GMT 1
maja så på hende og hade første nu lagte mærke til hendes øre "du har også øre" sage hun blot hun sad med fødren samle og hænden ned for and sig
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 16:42:35 GMT 1
Mizuki grinte stille og sagde så "har du først opdaget det nu, ja det er sandt vi er af samme race du og jeg" hun smilte og kikkede kort op i luften og nød at se stjerne himlen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 17, 2008 16:52:03 GMT 1
Maja så på hende "jeg har aldrig set en af min ejen race før" maja så på hende med et meget underblik og meget nysgerrig
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 17:00:19 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "så var det da godt du kom her til Shikoku, her består ca. halvdelen af befolkningen vores race, her under lady nekosi af nekosi klanen" hun smilte bare stadig og rejste sig op og kom til at sige højt for sig selv "må til at få den rustning af" dog fik hun kun løsnet rebene som holdt rustningen sammen og prøvede der efter at få den af, hvilket var lidt af en udfordring.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 17, 2008 17:07:37 GMT 1
"skal jeg hjælpe dig" hun så på hende og smile venligt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 17:12:33 GMT 1
mizuki svarede "må du gerne Maja" nu hvor hun tænkte over det blev dette nok noget af majas arbejde frem over da hendes tidligere 'ejer' jo havde givet maja til hende, ikke at hun havde tænkt på det før nu.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 18, 2008 8:31:23 GMT 1
Maja gik hen til hende og begyndt at få rustningen af hende en smule svært men hun fik den af hende efter lidt tid
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 11:07:08 GMT 1
da rustningen var af tog Mizuki den fra maja og gik over til en træbuste til rustningen og tog den der på og stragte sig kort og sagde så "tak for hjælpen maja-san" der efter rodede hun i den taske som var hendes og fandt en futon frem og mumlede kort "hvorfor har jeg altid sådan en med, kan godt sove på jorden som de normale folk" hun lagde den fra sig på jorden og fandt et tæppe frem.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 15:02:34 GMT 1
Maja gik hen hvor hun sad før hun sate sig i græsset og spande en smule hun kløge sig bag øret
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:13:24 GMT 1
Mizuki rullede futonen ud og satte sig på den og rejste sig så op og tog tæppet og tog det omkring sig og gik over til Maja og stod ved siden af hende og sagde så "vi må finde et tæppe til dig" mere sagde hun ikke.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 15:16:01 GMT 1
Maja så på hende "det behøve ikke jeg er vand til at sove uden" maja smile og så på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:18:25 GMT 1
mizuki smilte og sagde så "kan godt være men der bliver tit koldt herude ved kysten især på denne tid af året" og som for at bekræfte hendes udsagn blæste der pludselig op ikke en stærk blæst men nok til at det blafrede i 'telt' dugen og det var en lettere kølig brise.
|
|