|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 15:44:02 GMT 1
Mizuki tørte sig også og tog også håndklædet omkring sig og gik forbi maja og ind i opholds rummet og smilte og satte sig på gulvet og ventede bare på maja
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 15:45:50 GMT 1
maja kom ind og satte sig på gulve hendes hud dampe svagt hun nød varmen vande hade give hende hun føglte sig afslappe og en smule ør
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 15:53:55 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så til maja "lad os håbe at det hjalp med at sørge for at du ikke bliver syg" hun smilte sødt til maja, og ventede bare på at se hvad maja ville sige eller gøre.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 15:59:10 GMT 1
"skal jeg nok jeg vil ikke blive syg " hun smile og satte sig tæt ved hende og gav hende et kys på kinden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 16:00:20 GMT 1
Mizuki tog armen omkring maja og sagde så "det lyder godt" holdt ellers bare armen om maja og lod hånden kærtegne majas side.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 16:05:46 GMT 1
maja spandt og gav igen mizuki-san et ksy på kinden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 16:09:31 GMT 1
Mizuki gengældte kysset, dog bare på majas mund og hun sagde så "men dog er du lidt kælen søde?" og kærtegnede stadig majas side og tog den anden hånd og nussede maja under hagen og op på kinden.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 16:17:20 GMT 1
"jeg er en rigtig kæle mis" maja smile og spandt og nød hendes nussen og kærtegnen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 16:21:46 GMT 1
Mizuki smilte og foretsatte bare med at nusse maja under hagen og op på kinden og hun fjernede sin hpnd fra majas side og kærtegnede blidt majas lår og sagde så "men dog, så må jeg vel kæle for dig oftere" ikke at hun havde noget imod det, hun var langsomt ved at få nogle følser for maja som ikke passede sig til en herre mod sin slave, men det var hun nu ligeglad med.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 16:24:22 GMT 1
Maja smile sødt og spandt stadig nyden og nød hendes kærtegnen af hendes lår hun lage øren til bage og halen lage sig slap ned
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 16:27:12 GMT 1
Mizuki smilte og hviskede så i majas øre "hvor kælen er min mis?" hun havde et lettere drillende tonefald og hun smilte og sagde ellers ikke mere og ventede bare på majas svar og foretsatte sin nussen og sine kærtegn af majas lår.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 16:30:53 GMT 1
"meget kælen" hvasike hun og spandt og nød hendes nussen og kærtegnen hun så på hende og kysse hende på munden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 16:34:21 GMT 1
Mizuki smilte og gengældte kysset og sagde så "uha...hvad kan jeg dog gøre ved det" hun havde dog allerede en plan og lod hånden på låret kærtegne majas inderlår og det meget tæt på majas skridt og hun smilte bare.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 16:36:28 GMT 1
Maja spandt lidt højer mens hun nød hendes kærtegen af sit inder lår hun kysse hende igen på munden ind smule pirgen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 16:40:48 GMT 1
hun nød majas kys og sagde så "så missen er rigtig kælen" der efter lod hun sin hånd komme ned under håndklædet og gned fingrene mod majas fisse og sagde så "kæler jeg rigtigt for missen nu?" og kyssede maja på munden lettere dybt.
|
|