|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 28, 2008 20:03:57 GMT 1
maja spandt og nød hendes nussen og slappe af
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 20:06:28 GMT 1
mizuki foretsatte bare og elskede faktisk maja kunne hun mærke men hun ville ikke sige noget, hun elskede maja lige så meget som miraku, hun foretsatte sin nussen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 28, 2008 20:11:51 GMT 1
maja smile og nød at blive nusset maja spandt blidt hun så på hende igen med det utrolige nutte øjen ingen kunne modstå
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 20:13:45 GMT 1
Mizuki så ind i majas øjne og kunne ikke gøre andet end at kysse maja blidt på munden og hviskede så ind i majas øre "du er bare for nuttet søde" hun kyssede der efter igen blidt maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 28, 2008 20:22:20 GMT 1
Maja smile og kysse igen hun så på hende og nød atter at mærke hende læber mod sine det had hun faktisk gået og håbe på hun ville
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 20:24:08 GMT 1
Mizuki smilte lidt og sagde så "når søde, hvad syntes du så om at være hos mig, svar ærligt" hun smilte og sagde så drillende "for vis du ikke er ærlig for du smæk" hun mente nu dette for sjovt og det kunne høres.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 28, 2008 20:31:38 GMT 1
det med smæk gav maja et chok "jeg holder meget af at være her" sage hun og så på hende øren lå ned igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 20:34:32 GMT 1
Mizuki grinte lidt og sagde så "jeg mente nu ikke det med smæk, ville aldrig kunne få mig til at slå dig" hun smilte venligt og gav maja et kys på munden og holdt det lidt og sagde så "det gør mig glad at høre at du kan lide det....hvad syntes du som om mig?" hun sagde dog det sidste med en yderst drillende stemme som ikke kunne misforstås.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 6:02:38 GMT 1
maja så på hende "hved jeg syntes om dig?" gentog hun hun tænkte kort "jeg holder megte af dig mizuki-san" hun smile sødt og kysse hende korte før hun så på hende igen øren stod op igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 10:29:10 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "javel det gør mig da yderst glad at høre" hun mente hvert et ord af dette og hun fjernede sin hånd fra majas nakke og nussede hende blidt under hagen og op på kinden mens hun smilte og grinte lavt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 15:17:33 GMT 1
Maja spnadt som en lille mis hun nød hendes nussen og smile sødt hun nød det til fulde
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 15:23:24 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "når vi må vidst til at op og blive sæbet ind og vasket, eller jeg vil i værtfald" med de ord steg mizuki ud af karret og satte sig på en taboret og tog sæben og begyndte roligt at sæbe sig ind, men havde lidt problemer med ryggen men det fik hun klarret der efter tog hun en spand med varmt vand og hældte ud over sig, så det meste af sæben forsvandt, der efter rejste hun sig og fyldte spanden med vand fra karret og skyllede sig igen og alt sæben var væk, vandet gled ned i rillerne i gulvet som førte ned til jorden.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 15:26:30 GMT 1
Maja nikke og gjorde det samme hun satte sig på en taboret sæbe sig ind tog en spand med varmt vand og fik alt sæben af i første hug men hunr ejste sig tog varm vand fra karte og skylde sig igen hun ryst hovde lidt og smile til mizuki-san
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 29, 2008 15:29:38 GMT 1
Mizuki gengældte smilet og ragte maja et håndklæde og tog selv et og hun nød bare at være her med maja, men hun gjorde intet foreløbig.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 29, 2008 15:36:22 GMT 1
maja tørte sin krop før hun tørte sit hår og øre hun smile hun satte hånd klæde rund om sig så det dække hendes bryst og ned til låren
|
|