|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:18:23 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "godt så behøver jeg ikke lære dig det, men kan jeg få lov til at se din skrift maja-chan?" hun kunne måske bruge Maja som skriver også, det ville være rart med en skriver hun smilte stadig og gik over til maja og løsnede halsbåndet lidt og mumlede sagte "det halsbånd burde ikke være nødvendigt" dog syntes hun at Maja alligevel så sød ud med det på.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:20:43 GMT 1
maja så på halsbånde og så på hende og smile blidt og varmt "tja jeg skriver meget pænt" sage maja og så på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:23:02 GMT 1
Mizuki ragte Maja et stykke papit en skrive blok af træ og noget blæk og en skrive pensel og sagde så "lad mig se din skrift så Maja-chan, men vis du ikke gider så er det ok" hun mente det, men hun ville nu gerne se maja's skrift før hun tog sin beslutning.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:25:43 GMT 1
maja tog blokken lage et papir på tog penselen dybe den i en smule blæk og skrev Maja marie kudo med en køn skrift maja skrev det hurtig men stadig pænt og til at læse "sådan" spurde maja og viste mizuki det
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:28:56 GMT 1
Mizuki læste det og sagde så "det er en yderst pæn skrift du har, må jeg sige, jeg har fået mig en god slave kan jeg se og oven i det en sød en" det sidste sagde hun lettere i spøg men hun mente hvert et ord og hun smilte og nussede kort maja bag det ene øre og sukkede næsten lydløst, da hun virkelig var lidt tiltrukket af maja, af disse grunde, maja var sød, nuttet, køn og de var samme race hvilket bare gjorde maja mere nuttet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:32:58 GMT 1
maja spand glad og føglte sig godt tilpas hun var glade på mizuki var hendes ejer og hun var så søde ved hende og at de var samme race var bare indnu beder hendes hale snoge sig over gulve men hun søre for ikke at vælde blække maja lade nogle rigtig nutte øjen som ingen kunne mod stå værken en mand eller en kvinde....
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:36:24 GMT 1
Mizuki så hendes øjne og kunne ikke lade være men lod en hånd kærtegne maja på kinden blidt og hun smilte svagt og vidste at nu var der ingen vej tilbage hun ville have maja, og det nu, men på samme tid ville hun ikke give en ordre eller tvinge maja til noget, hun foretsatte sin blide kærtegn af majas kind.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:44:39 GMT 1
maja lage ikke mærke til noget hun nød hende kærtegnen som hun trode var normal nussen hun spand og smile og så på hende stadig med de meget nutte øjen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:47:47 GMT 1
Mizuki fik mere lyst til Maja og sagde svagt "bare sig vis du ikke kan lide dette" med de ord satte hun sig på knæ og kyssede blidt og kort Maja på munden og kikkede så ned i jorden for at skjule sin rødmen, hun bad bare til at maja ikke ville begynde at hade hende på grund af dette, hun kikkede på maja og håbede at det ikke var sådan dog havde hun stadig hånden på majas kind.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:52:53 GMT 1
maja så på hende og rødme en smule hun var normal til mænde men nu hade hun jo en kvinlig ejer og måtte være glad for det maja kysse hende kort og så på hende "jeg har ikke noget i mod det" sage hun og smile
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:57:07 GMT 1
Mizuki betragtede hende og sagde så "er du helt sikker?" dog kyssede hun Maja igen denne gang længere og mere intenst, dog håbede hun at hun ikke gik over grænsen, men alligevel lod hun en hånd glide ned af majas ryg med kærtegnene bevægelser og hun vidste at hun nu ikke kunne lade maja være for de havde været sammen, om det blev nu eller senere var lidt ligemeget bare det skete, dog håbede hun at det måske ville ske nu.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:59:45 GMT 1
"sikker" nåde maja at sige før hun kysse hende maja gengælde kysse og så på hende hun læne sig en smule tilbage maja hade det fint med det hun hade regne med det ville ske på et tidspunkt men aldrig gætte det gik så hurtig maja spande stadig tilfredes og nød hendes kærtegnen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 22:02:48 GMT 1
Mizuki var glad for svaret men brød kysset og sagde så "husk nu på at sige vis du ikke kan lide det, jeg lovede jo at beskytte dig" og det mente hun dog kyssede hun der efter Maja på halsen og så på munden igen, hendes hænder gled ned til majas lår og begyndte at kærtegne dem, dog stadig varsomt og blidt, men var bare glad lige nu og tænkte på at se maja nøgen igen, bare ikke lige nu dog ville hun gerne tage trøjen af maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 22:05:22 GMT 1
maja smile hun ville gøre alt for mizuki simpel hent alt hun spand nyden hun lod en hånd nusse hende i nakken mens hun hold kysset hende hale snige sig over gulve og øren lå tilbage
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 22:08:27 GMT 1
Mizuki holdt kysset lidt og sagde så "maja-chan...kan jeg bede dig om at tage trøjen af?" hun spurgte og lod stadig den ene hånd kærtegne majas lår, og lod den snige sig tættere på majas skridt men ikke helt der hen endnu hun ville virkelig gerne få maja til at nyde dette og det uden at skade hende på nogen måde.
|
|