|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 20:45:16 GMT 1
hun smile "tja nyt er det jo jeg er vande til et kold sten gulv og kolde vægge" hun så på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 20:47:36 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "hos mig bliver du ikke udsat for det Maja-chan, men for varme, glæde og lidt kærlighed vis du forstår" med kærlighed mente Mizuki at hun ville sørge for at Maja var i sikkerhed og fik mad tre gange om dagen osv.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 21:57:36 GMT 1
"jeg må være den heldigste slave i miles omkres" hun smile glad og gav Mixkui et lille hurtig kram men slap igen og satte sig på gulve
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 10:10:21 GMT 1
Mizuki grinte svagt og sagde så "det kan du nu have ret i Maja-chan" hun gik lidt rundt og så at der endda var kommet et skrive bord fra et erupærisk skib og en tilhørende stol grinte hun lidt og satte sig i den stol og fandt den faktisk behagelig, hun kikkede rundt i teltets sove og opholds afdeling og betragtede kort maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 14:17:53 GMT 1
Maja sad stadig stille på gulve og så på alle tingen og rørte forsektig gulve med hånden hun smile det var dejlig blødt hun spande lidt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 20:09:59 GMT 1
hun kunne ikke glemme synet af maja nøgen og fantaserede lidt om maja, men ikke meget og hun rystede det af sig og sagde så "kan du lide gulvet Maja-chan?" og smilte bare venligt mens hun betragtede maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 20:21:07 GMT 1
"ja det behaligt" maja så på hende og smile blidt og blev siden på gulve
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 20:30:19 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så venligt "mine skuldre døjer igen maja-chan kan jeg få lidt massage? det var faktisk rigtigt hendes skuldre brokkede sig igen og det var irreterende.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 20:44:25 GMT 1
"selvfølige Mizkui-san" maja rejste sig og gik om bag hende og begynde at masser hendes skulder hun trykke på nogle punkter som før der fik knuden i skulden til at løsnes det gav også et beder blod om løbe i det område så hun ville kunne mærke en blid varme der
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 20:53:22 GMT 1
Mizuki nød det og lukkede øjnene i nydelse og tænkte over noget mens hun fik massage men hvad der var i hendes tanker var lidt tåget selv for hende selv men lige nu var hun også ligeglad.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 20:55:06 GMT 1
Maja blev ved og smile mens hun trykke på punkten mens hun tænkte lidt men kun på det der var sket de sidste par dage
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:00:20 GMT 1
endelig løsnede knuderne sig og Mizuki sagde så "det var rart tak Maja-chan" hun rejste sig og gik lidt rundt og tænkte nu mere over den tanke hun havde fået, hun skævede til maja mens hun tænkte, da hun havde fået en ide som angik maja slem var den ikke, ikke endnu.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:03:56 GMT 1
maja smile "så lidt" hun satte sig hen på sin plet på gulve hun fulde mizuki med øjen og smile blidt mens hende sad og nød det bløde gulv
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 24, 2008 21:07:11 GMT 1
Mizuki stoppede op og sagde så "maja-chan kan du læse eller skrive eller dem begge?" men med den historie hun havde hørt var hun lidt sikker på at maja ikke kunne dette, men hun ville lige være sikker, da hun ville begynde majas undervisning, her under også selvforsvar men ikke lige nu, hun ville faktisk også lære maja at bruge våben.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 24, 2008 21:14:57 GMT 1
"jeg kan begge delle de skulle vi kunne sage vores plajer" med det mende hun mande hun hade fået maja af maja pile lidt ved sit sorte læder halsbånd bånd som hun altid hade på
|
|