|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 22:31:35 GMT 1
Miraku smilede og sagde "tja det kommer and på så meget jeg selv vil sige at jeg er en nogen lunde kriger" hun havde den opfattelse af sig selv og godt nok havde Mizuki sagt noget andet men de havde begge to ment noget andet om hinanden end de troede om dem selv
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 22:34:53 GMT 1
Mei yin nikkede og sagde så "det var bare det jeg ville vide, og vis du har nogle spørgsmål så bare stil dem" hun var stadig i godt humør og det kunne mærkes hun satte sig lidt bedre til rette og tænkte atter over hvor de ville få mad fra, godtnok kunne hun fremmane noget men ikke meget da det kostede kræfter at gøre dette, og hun ville ikke bruge for mange kræfter.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 22:37:38 GMT 1
Miraku sagde "har kun et spørgsmål... hvordan skaffer vi mad? vi kommer jo nok til at være herinde et stykke tid" hun ville ikke have noget problem hvis der kom et dyr tæt på hulen for så kunne hun fryse det ned. hun blev færdig med den ene arm og gik over til den anden
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 22:43:48 GMT 1
Mei Yin tænkte sig lidt om og sagde så "jeg kan nok fremmane lidt mad iværtfald nok til en dag, og vis vi rationere det kan det nok holde i to til tre dage" det var hendes første løsning der efter sagde hun den anden "vi kan selvfølgelig håbe på at et dyr vover sig her ind, hvilket jeg næppe tror sker" mere sagde hun ikke og sad atter i sine egne tanker men disse tanker handlede ikke om mad eller lignende.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 22:53:45 GMT 1
Mirakskiftede side plads så hun bedre kunne komme til Mei's mave for at fumle rundt duede jo ikke ligefrem når man vaskede en anden person. hun tænkte ikke så meget lige nu ud over hvor dejligt det var bare at slappe af og ikke tænke dårlige tanker
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 22:56:57 GMT 1
Mei Yin slappede stadig af og sagde intet hun tænkte lidt for så at dagdrømme lidt og hun fantaserede om at krigen var slut og at hun endelig kunne slappe af og tænke på de mere daglidags ting som at finde ud af hvad hun skulle gøre med de landområder hun havde modtaget, med samtlige bønder og deres familier, hun havde faktisk chancen for at blive adelig for første gang i sit liv.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 22:59:08 GMT 1
Miraku tænkte ligeledes på når krigen var slut og hvordan hun ville starte en famillie og få børn generalt slå sig ned og tage den med ro fremover men først måtte krigen slutte og var hun forsigtig nok kunne hun leve længe nok til at se slutningen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 23:04:56 GMT 1
Mei Yin sukkede kort og droppede tankerne og ellers bare slappe af problemet med dette var at hun uden at vide det læste mirakus tanker og hun opdagede det først da det var forsent og skaden allerede var sket, og det fik hende til at rødme og se ned i ned i vandet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 23:11:19 GMT 1
Miraku så på Mei da hun så ned i vandet og spurgte "noget galt?" og sade nu bare overfor hende uden at gøre mere selvom hun dog havde lydt til at forsæte da de ellers kun manglede et sted til men det kunne så sagtens vente
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 23:16:14 GMT 1
Mei yin smilte og sagde venligt "ikke spor tænkte bare på noget ikke andet" hun vendte hovedet og smilte til miraku så godt hun nu kunne og mere sagde hun ikke, hun slappede bare af og sank ned i nogle tanker hun havde fået.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 23:21:27 GMT 1
Miraku sagde "okay... skal jeg forsætte eller skal jeg stoppe?" hun blev roligt sidende og ventede på svaret for de to havde masser af tid lige nu for de kom ikke ud foreløbig
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 23:25:44 GMT 1
Mei Yin så ud til at tænke sig grundigt om og sagde så "fortsæt vis du vil er lidt ligeglad må jeg æreligt indrømme" det sidste blev sagt med et smil hun havde langtfra noget imod det...hun havde ikke været så tæt på en anden i ja ca. 150år var det vidst, og hun sagde så "kan dog også prøve at vaske dig miraku-san, som sagt vælger du selv" hun smilte stadig og forblev blind.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 23:27:49 GMT 1
Miraku smilede og sagde "så vask du mig da" og vendte ryggen til så Mei kunne begynde. hun var ret sikker på at Mei vidste hvor hun sad i forhold til hende selv så hun ventede bare og hvis det skulle trække ud skulle hun nok give lyd fra sig
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 23:32:33 GMT 1
Mei Yin nikkede og begyndte med rolige bevægelser at vaske mirakus ryg, dog ikke så godt da hun ikke lige kunne se hendes hænder dog gik det lidt bedre og hun foretsatte sådan og sagde så "bare sig vis der er noget galt eller vis du vil have mig til at stoppe" hun foretsatte og gjorde sit bedste.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 23:37:23 GMT 1
Miraku smilede og sagde "du gør det godt og det bliver kun bedre" hun kiggede ligefrem indtil hun lukkede øjnene og bare nød det sellvom det ikke var overdrevet godt så var det stadig godt da hun jo lige skulle tænke på at Mei ikke havde gjort den slags for
|
|