|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 20:31:44 GMT 1
Mei Yin nikkede kort og nippede lidt til saken og sagde så "sådan er det blevet desvære og der er ikke meget vi kan gøre ved det" hun vidste det var sandt og det tyngede hende lidt, der efter kikkede hun op i loftet og betragtede det magiske lys som skinnede mellem drypstens formationerne og sukkede lydløst og så faktisk helt afslappet ud.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 20:38:02 GMT 1
Miraku smilede til Mei og sukkede slev glad. hun syntes ikke det kunne blive meget bedre. hun havde en god sake som hun delte med et dejligt og smukt selskab i en meget behagelig hule med en varm kilde. hun sippede igen til sin sake inden hun også så op på det magiske lys
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 20:43:16 GMT 1
Mei yin drak færdig og satte koppen fra sig og gled ned i vandet hvor hun begyndte at vaske sig i et roligt tempo mens hun nynnede en gammel melodi som var næsten lige så gammel som hende selv, hun vaskede sig grundigt og dyppede der efter hovedet ned i vandet og trak det op hvor efter hun langsomt og roligt vred vandet ud af håret.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 21:01:48 GMT 1
Miraku smilede til Mei og spurgte "skal vi ikke vaske hinanden?" hun gled stille ned i vandet og gjorde det samme som Mei hvorefter hun vred vandt ud af sit hår lige så stille og roligt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 21:10:05 GMT 1
Mei Yin tænkte sig om og sagde så "kan vi godt...ved bare ikke hvor godt jeg vil klare det" hun smilte og så ud til at kigge på miraku men på samme tid gjorde hun ikke da hendes øjne nu lignede en blinds og hun kunne heller ikke se noget, hun havde atter lukket sindets øje det havde hun faktisk gjort før hun havde vasket sit hår.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 21:14:04 GMT 1
Miraku smilede og spurgte "hvor skal jeg starte?" hun satte sig bag ved Mei og ventede bare på at kunne gå igang imens hun ventede beundrede hun Mei's hud der lod til at være fin og blød
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 21:19:52 GMT 1
Mei yin svarede roligt "hvor de nu syntes bedst...er ikke vant til dette, det indrømmer jeg" og det var sandt dog tænkte hun sig lidt om og sagde så "men ryggen vil vel være en god begyndelse" hun kikkede ikke efter miraku da hun lige nu virkelig var blind, dog lyttede hun.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 21:23:08 GMT 1
Miraku smilede og sagde "gør ikke noget.... man lære jo hele livet igennem" hun begyndte derefter med behageligt kolde hænder at vaske Mei stille og roligt med det varme vand hvor hun startede med ryggen. hun sagde venligt "bare sig hvor du hvil have jeg skal vaske dig når du synes jeg har vasket dig nok på ryggen Mei-chan"
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 21:27:16 GMT 1
Mei yin svarede venligt [b9"lader jeg dig om at bestemme, da det føles som om du er erfaren i dette"[/b] hun kunne jo ikke så godt sige at det så ud til at miraku havde erfaring, hun nød faktisk dette lidt, men sagde ikke mere da hun på samme tid var fordybet i tanker.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 21:52:08 GMT 1
Miraku smilede og sagde "okay" og forsatte med at vaske Mei's ryg i noget tid inden hun gik videre til siderne som hun to en af gang blidt og roligt. hun sagde "sig til hvis du ikke bryder dig om det og gerne vil gøre resten selv"
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 21:55:43 GMT 1
Mei yin blev revet ud af sine tanker og sagde så "skal jeg nok Miraku-san" nød det stadig lidt og hun var stadig afslappet hun tænkte over mange ting og især over det hun vidste og havde hørt om miraku, for mange var hun jo bare en general men hun var også leder af efterretningstjenesten på shikoku og hun vidste mere end mange andre.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 22:04:27 GMT 1
Miraku anede intet om hvad Mei tænkte og ville heller ikke forstyrre mere istede blev hun færsig med venstre side og gik igang med højre. hun nød følesen af den bløde hud mod sine fingre og mærkede også musklerne som var gemt bag den
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 22:08:49 GMT 1
Mei yin smilte lidt og rystede svagt på hovedet, ja miraku var kendt som en dygtig kriger og ja dygtig til at komme til at ligge med andre kvinder, dog indtil videre kun tre, dog grinte mei yin lidt over dette, men holdt sig til at miraku var en yderst dygtig og pligtopfyldende samurai, og den respekt fortjente hun nu, mei yin smilte der efter lidt og nød dette og hun tænkte nu kun på hvordan de skulle få noget mad, for som hun vidste ville denne storm mindst vare ved i to dage.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 20, 2008 22:12:21 GMT 1
Miraku gik fra siderne til den højre arm ganske blidt men stadig fast så eventuelt skidt kom af men mest blidt. hun vidste ikke hvor længe stormen ville vare men det var sikkert ret længe mere end et par små timer men så igen det største problem var at få noget at spise og selv dyr vovede sig sikkert ikke ud i den storm
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 22:19:09 GMT 1
Mei yin smilte stadig lidt og sagde roligt "jeg har hørt at de er en god kriger miraku-san...er der noget i det eller er det bare et rygte?" hun vidste at det var sandt men det kunne ikke høres, hun slappede helt af i kroppen og nød dette lidt, og det især det at være her i tør vejer og at være tæt på et andet levende væsen.
|
|