|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 23:27:39 GMT 1
Mei Yin brød kysset og sagde så "men nu må jeg bede dig om en tjenese miraku" hvad hun mente sagde hun ikke men hun rejste sig og tog tøjet på og kikkede kort på miraku og sagde så "jeg vil ud og skaffe mad miraku, kom i tanke om en transport besværgelse...desvære dur den kun på en person" hun sagde ikke hvad hun ville bede miraku om lige foreløbig men rømede sig så og sagde stille "hold øje med zan min, mens jeg er væk" hun gik over imod udgangen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 23:30:53 GMT 1
Miraku så på Mei Yin og sagde "skal jeg nok... men hvad hvis hun vågner i mellem tiden?" uhn håbede at dragen ikke gik i sin meneske skikkelse for hun havde et problem medat holde sig fra kønne kvinderisær hvis de var søde eller andet i den stil med deres personlighed
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 23:33:43 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde roligt "det er op til dig Miraku-san" med de ord forsvandt i det blå, og tilbage i hulen var kun miraku og Zan Min, dog rørte zan min kun lidt på sig og så ud til at ligge uroligt, og med et havde hun fjernet tæppet og lå bare rullet sammen stadig sovende, men vis man kikkede godt efter, varede det ikke ved meget længere.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 23:36:45 GMT 1
Miraku så Mei forsvinde og rejste sig for at smide merebrænde på bålet og tage sit nu tørre og varme tøj igen. hun så lidt på dragen og lade mærke til at den havde fået smid tæppet af sig så hunlagde det over Zan Min igen og vente ryggen til mn hun klædte sig på igen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 23:41:12 GMT 1
Zan min krøb atter ud under tæppet og lagde sig tæt på bålet, dog vis man kikkede ordentligt efter kunnne man se noget skinne grønt fra under et halvtåbent øjenbryn, vilket tydede på at hun snart vågnede, og efter et par minuter åbnede øjnene helt, og zan min kikkede rundt i hulen og betragtede kvinden, hendes flagermusevinger var væk, men alligevel lettede hun og svævede hurtigt op i skyggen i hule loftet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 23:44:29 GMT 1
Miraku fik klædt sig på og vndte sig om igen men Zan Min var væk hvilket fik hende til at se sigomkring i uln for at se om hun skulle kunne se den lille kinesiske drage og da hun ikke kunne det mumlede hun "hun kan ikke være nået så langt hun sov jo lige før"
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 23:46:52 GMT 1
Zan Min svævede rundt oppe under loftet og satte kurs imod tunlen til de varme kilder, dog var hun stadig ikke til at se, og hun kom ud i hulen yderst hurtig og svævede lidt over kilderne og dykkede ned, og plasket ville kunne høres ude ved miraku, dog svømmede Zan min rundt på bunden og stoppede lidt men blev under vandet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 23:50:54 GMT 1
Miraku hørte plasket og skyndte sig ind til kilderne hvor hun så den ene havde tydelige ringe hvilket fik hende til at stå og vendte ved den
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 23:55:53 GMT 1
Zan min kom og ikke op men svømmede længere ud, stadig langs bunden og først da hun var helt ude på midten brød hun overfladen og svømmede rundt, før hun atter dykkede ned og svømmede tættere på breden og kvinden, hun kunne mærke at der var noget med kvinden, som gjorde denne ikke menneskelig, hvilket gjorde hende nysgerig.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 23, 2008 0:01:39 GMT 1
Miraku satte sig ved kanten for at vente på Zan Min kull komme op af vanet igen såhun vist hvor hun havde den såkaldte teenage drage henne af. hun kunne ikke lade være med at smile over den måde som Zan Min svømmede gennem vandet på
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 23, 2008 0:05:31 GMT 1
Zan min dukkede op ca 1.5 meter fra breden og betragtede kvinden og ligepludselig sagde hun i mirakus hoved "*hvem er du? og hvad er du?*" hun blev hvor hun var og kunne kun tale ved hjælp af telekinese i sin drage form, eller i en dyreform, kunne hun ikke tale med munden.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 23, 2008 0:12:05 GMT 1
Miraku blev overrasket da hun hørte en stemme i sit hovede men hun var ikke sen til at regne ud at det nok var Zan Minså hun svarede roligt "jeg er Miraku og angånde hvad jeg er...så er jeg en dæmon" hun så på dragen der var lidt fra hende. hun ville snildt kunne fryse kilden til men den ville bare tø op igen før eller siden så hunville ikke spilde krafter på det og så ville hun jo heller ikke skævt ind på Zan Min
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 23, 2008 0:15:47 GMT 1
Zan min placerede hovedet på skrå og spurgte så [green]"*ok hi miraku-sama...og hvad er en dæmon?*"[/green] zan min blev i vandet og kikkede bare op på miraku, med sine grønne drage øjne.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 23, 2008 0:21:55 GMT 1
Miraku smilede let og sagde "dæmoner bliver ofte sat i forbindelse md ondskab men bare rolig jeg er ikke sådan og jeg har også lovt at se efter dig i lidt tid så du skal ikke bekymre dig" hun smilede venlit til Zan Min
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 23, 2008 0:27:16 GMT 1
Zan Min så ud til at tænke over det hun havde fået at vide og sagde så [green]"*ok, så du er en god dæmon og ikke en ond dæmon*"[/green] hun fik et lettere roligt glimt i øjnene og hun svømmede kort rundt og stoppede så det samme sted som før og fortsatte [green]"*jeg er sikker på du er god miraku-sama..ellers vil moder ikke lade dig holde øje med mig*"[/green] der efter betragtede zan min bare miraku.
|
|