|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 21:17:40 GMT 1
Miraku stønnede nydende over Mei's slikken o da fingeren trængte opihne analt kom der et højt langtrukknt støn fra hende da smerte for hende slet ikke eksisterede og blev byttet ud med nydelse istedet
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 21:21:59 GMT 1
Mei Yin foretsatte bare med sin slikken og, med at fingerkneppe hende analt, og stak en finger mere op i miraku anus og fingerkneppede lidt hurtigere mens hun slikkede grundigere og lod sin tunge rotere i mirakus fisse, dog stoppede hun kort sin slikken for at slikke mirakus klit, som hun også bed lidt i før hun atter slikkede hendes fisse.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 21:29:39 GMT 1
Miraku stønnee endnu mere af det og mærkede hvordan varmen meldte sig i hendes underliv og hun lædede sig virkelig til at den skulle komme
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 21:31:08 GMT 1
Mei Yin foretsatte bare som før dog satte hun atter tempoet på sin analfingerkneppning op og koncentrede sig nu kun om at slikke og labbe mirakus safter i sig, hun nød smagen af mirakus safter til fulde.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 21:36:48 GMT 1
Miraku stønnede igen højt og nydende da det var vidunderligt og dejligt at mærke hendes tunge i sin fisse og hendes fingre i sin røv
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 21:41:39 GMT 1
Mei Yin foretsatte bare og slikkede mirakus fisse grundig og hun kneppede hende i røven med to fingre, dog stak hun lige pludselig en tredje finger op i mirakus anus, og fandt ud af at hendes tommel finger kunne nå over til mirakus fisse og lod den kærtegne der hvor den kunne nå mens hun slikkede videre.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 21:46:33 GMT 1
Miraku spærrede øjnene op og gispede nydende kort forfulgt af et højt støn. hun begyndte at bevæge sit underliv for at få mere ud af det og fordi hun fandt det svært at ligge stille lige nu
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 21:49:53 GMT 1
Mei Yin goretsatte bare og bed atter lidt i mirakus klit for hun slikkede videre, og hun fingerkneppede mirakus anus lidt hurtigere og lettere hårdt, og ja nød dette.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 21:55:37 GMT 1
Miraku stønnede højt og længe da hun virkelig nød det og kort efter kom hun ed et højt skrig under sin orgasme som fik hende til at spænde i hele kroppn som var hun en bue
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 21:58:42 GMT 1
Mei Yin slubrede mirakus safter i sig og trak fingerne ud og kravlede der efter op på miraku og kyssede hende kort på munden og sagde hviskende "du smagte yderst vidunderligt" hvor efter hun lå sig ved siden af miraku og skævede over til Zan min som bevægede sig lidt men istedet for at vågne rullede zan min sig sammen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 22:38:55 GMT 1
Miraku smilede kærligt til Mei og sagde "er glad for du kunn lide det" og kyssede igen indn hun også så på Zan Min kort og var glad for at deres larm ikke havde vækket hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 23:02:36 GMT 1
Mei Yin smilte og lå sig tæt indtil miraku og kyssede denne kort på mund og hals og sagde stille "ville gerne have mere men er bange for at vække zan min" hun smilte svagt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 23:08:49 GMT 1
Miraku smilede og sagde "forståeligt og jeg er ked af jeg ikke kan være mere stille" hun lage armene o Mei og nød de ore kys ogderes kroppe imod hinanden
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 23:11:18 GMT 1
Mei yin kyssede igen miraku denne gang yderst intimt og lod sine hænder kærtegne mirakus sider og sagde intet men holdt bare kysset, og ja nød deres kroppe så tæt på hinanden, og hun lod en hånd kærtegne mirakus lår.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 23:23:16 GMT 1
Miraku nød det hele men aller mest det at hun var så tæt på Mei som nu da de efter stormn var ovre nok ikkeville være lige så nære i et stykke tid
|
|