|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 16:31:57 GMT 1
Mei Yin vendte sig og lagde sig på siden imod miraku og sagde så "det må vi vel finde ud af Miraku-san" dog havde hun en lettere ide af hvad de kunne lave, men nu måtte hun også tænke på zan min, som imod hendes ordrer havde fulgt efter hende.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 16:36:00 GMT 1
Miraku smilede skævt og spurgte "hvad med hende?" hun ville gerne vide om de bare kunne gøre som de havde lyst tilselv med Zan Min her eller om de skulle være mere stille i det de gjorde
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 16:38:12 GMT 1
Mei Yin tænkte sig lidt om og sagde så "når hun sover sover hun tungt og længe, og er svær at vække, men når hun er vågen..puha så for jeg det hårdt" hun vidste at hun måtte træne Zan Min i kamp med sværd, katana osv. og vis de havde tid til overs kunne hun meget let gøre det, men det ville tiden vise.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 16:46:15 GMT 1
Miraku smilede og sagde "så ved jeg det idet mindste men hvad så når hun vågner? ud over at du får det hårdt altså" hun var nysgerrig når nye ting dukkede op det var tydeligt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 16:56:43 GMT 1
Mei Yin trak på skulderen og sagde så "ud over at jeg nok må træne med hende engang imellem og lære hende op, og holde hende beskæftiget...unge drager...kræver megen tid" mere sagde hun ikke da hun ikke vidste mere, da drager jo var mytsiske væsner.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 17:24:26 GMT 1
Miraku smilede og sagde "alt ungt kræver ti det gjorde selv du og jeg jo" uhn så lidt på Zan Min men var ellers tavs imens hun så ind i Mei's øjne
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 17:34:37 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde så "det har du så ret i" hun stragte sig kort under tæppet og mærkede at hun langtfra var træt...og hun lyttede lidt og hørte kun stormen udenfor hulen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 17:42:32 GMT 1
Miraku smilede og sagde "hvad vil du så nu?" hun så Mei ind i øjnene og ventede på svaret og imens så gik hendes tanker hen på hvordan det måtte være med en famillie at holde af igen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 17:47:30 GMT 1
Mei Yin smilte og spurgte så "nej spørgsmålet er, hvad vil du Miraku-san?" hun smilte et af sine sjælne varme smil, som kun få havde set, og hun kikkede miraku dybt i øjnene og ventede på svar.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 18:01:59 GMT 1
Miraku smilede og flyttede sit hovede hlt hen til Mei's inden hun hviskede "det ved du helt sikkert godt" hun kyssede blidt Mei på munn bagefter men kun kort
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 18:04:02 GMT 1
Mei Yin smilte og gengældte kysset og sagde så "er det det jeg tror du vil miraku-san?" og lod en hånd kærtegne mirakus krop uden på tæppet og viklede sig selv ud af det og smilte bare og ventede på svar.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 18:15:58 GMT 1
Miraku smilede frækt til Mei og sagde "vi har en vinder" og tog tæppet hun lå under og delte det med Mei bare for en sikkerheds skyld hvis Zan Min skulle vågne selvom det ikke var sandsynligt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 18:19:22 GMT 1
Mei Yin fortsatte sine kærtegn og kyssede atter miraku på munden og lod sin ene hånd kærtegne mirakus inderlår og smilte kort og sagde bare "er jeg glad for at høre" hun havde for en gang skyld virkelig lyst til en anden kvinde, og denne var miraku, hun foretsatte ellers bare sine kærtegn.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 18:27:20 GMT 1
Miraku smilede og sukkede lavt i nydelse mens hun begyndte at kærtegne Mei's sidder lige så blidt imens hun gav hende et langt og intimt kys
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 18:30:51 GMT 1
Mei Yin holdt kysset og lod sin hånd kærtegne mirakus klit lidt ad gangen og med den anden hånd kærtegnede hun mirakus side, hun nød faktisk dette og vidste at miraku også nød det, mens hun holdt kysset lod hun sin tunge glide over mirakus læber.
|
|