|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 15:32:11 GMT 1
Miraku stønnede nydene og det blev for meget for hende da hun ikke kunne koncentrere sig om at fingerkneppe Mei og samtidig forsøge ikke at komme for hurtigt så hun endte med at lægge sig fladt på ryggen og forsøge ikke at komme
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 15:39:31 GMT 1
Mei yin foretsatte bare og smilte og bøjede sig ned over miraku og smilte svagt dog blev smillet afbrudt af en svag stønnen, og mens hun nød at høre miraku, hørte hun at vingeslagene kom tættere på, men hun holdt sig til tanken om at det nok bare var en flagermus.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 15:41:50 GMT 1
Miraku stønnede atter og efer lidt tid spændte hun ihl kroppen såhendes ryg bukkede som n bue og hun skre sin orgasme ud i hulen og bagefter stønned hunbare indtil det var ovre og hun slappede fuldkommen af
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 15:44:15 GMT 1
Mei yin smilte og trak sine fingre ud efter at miraku havde fået sin orgasme og slikkede dem rene og kyssede så kort miraku på munden og sagde så svagt "var det dejligt Miraku-san?" hun smilte kort men ikke meget.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 15:47:04 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det var vidunderligt Mei-chan" hun kysse hende blidt på munden kort og smilede derefter bare til hende. hun havde glemt alt om de lyde hun havd hørt for ud over deres stønnen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 15:50:48 GMT 1
ligepludselig kikkede mei yin op og syntes at hun så noget grønt komme flaksende, og rynkede lidt på næsen og mumlede svagt for sig selv "det er vel ikke hende, kan det umuligt være...hun burde være der hjemme" dog tog hun tæppet omkring sig og betragtede skikkelsen som så yderst fortumlet ud, og den styrtede ned ca. tre meter fra dem og blev ligende, og man kunne høre væsnets gispene vejertrækning.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 15:53:51 GMT 1
Miraku så op på Mei Yin og spurgte "hvm kan det ikke være?" kor indenvæsnet landede på gulvet tydeligtvis udmattet som bare pokker hvilket jo ikke var uden grund pågrund af stormen udnfor
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 15:56:46 GMT 1
Mei yin gik der over og sagde så "Zan Min...det er minsandten hende" hun kikkede ned på væsnet med et næsten moderligt blik og samlede det op, og gik over til bålet og lagde det på tæppet og hvad man ville se var ja en lille kinesisk drage....med vinger, mei yin smilte lidt og sagde intet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 16:01:09 GMT 1
Miraku så på Mei og den lille drage som åbnbart hed Zan Min og spurgte "hvad laver en drage dog ude i dt vj? inet ville gå ud i det vejr uden grund" hun havde ik set et moderlige lik Mi havde givet den lille drage og lagde sig påmven med ansigtt mod den. hun syntes den var meget sød faktisk
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 16:06:25 GMT 1
Mei yin smilte lidt og strøg dragen over hovedet og svarede miraku "finde mig gætter jeg på" hun smilte lidt og Zan Min åbnede det ene øje og lukkede det igen, og der efter tog Mei yin et tæppe og pakkede dragen ind i det og sagde så "hun er min adoptiv datter kan man vidst sige, har haft hende siden hun var et æg" hun smilte og flyttede dragen over til bålet lidt fra dem.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 16:13:00 GMT 1
Miraku smilede lidt til dragen og sagde "så må det ha været temmelig længe" hun tog tæppet hun havde ladet glide af sig tidligere og lagde det over sig igen imns hun kiggede på dragen. hun kunne ikke lade være med at tænke påhvordandet måtte være at ave en famillie selvom det sikkert ikke ville være nemt at opfostre et barn såøskede hun sig ikke andet end at få et barn og en hun elskede og holdte af som hun kunne leve sammen med
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 16:16:02 GMT 1
Mei Yin sukkede svagt "ca. to-tusinde år har jeg haft hende, og i menneske alder er hun ca. kun 16-17år gammel" hun smilte svagt og satte sig ved siden af miraku og betragtede dragen...som faktisk sov nu...og det yderst tungt, Mei yin rystede svagt på hovedet og mumlede "hun er nemmere at holde øje med i sin menneske skikkelse".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 16:22:33 GMT 1
Miraku smilede og sagde "så er i begge en hel l ældre end mig for jeg er kun omkring de syv hundrede år" hun så påraen og spurgte "må man?" og hentydede til at hungrne ville stryge Zan Min blidt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 22, 2008 16:24:16 GMT 1
Mei Yin smilte og nikkede og svarede "gør du bare det...men pas på ikke at vække hende" Mei yin lagde sig der efter på tæppet med et tæp om sig og kikkede op i luften, og slappede af.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jul 22, 2008 16:27:37 GMT 1
Miraku nikkede og strøg blidt Zan Min men hun gjorde sit bdse for ikke at vækk hnd og bagefter lagde hun sig ved siden af Mei og sagde "hvad mon vi skal få det næste stykke tid til at gå med? vi kommer jo ikke ud herfra lige foreløbig gætter jeg mig til" hun så på Mei og lagde sig på siden
|
|