|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 20:55:24 GMT 1
Mizuki smilte og gav maja et kort kram og sagde så "gør mig glad for at høre maja-chan...min datter" hun sagde dette til sidst og smilte for nu var maja var adopteret ind i nakayama klanen og derved var blevet arving, var hun faktisk mizukis datter, mizuki tog hendes halsbånd af og sagde så "hver fri maja-chan og jeg vil begynde din oplæring af de ting som du skal kunne som min arving i morgen" der efter kaldte hun på nogle tjenere som kom med kimonoer og mizuki sagde så "tag en af dem på maja-chan som adelig skal du huske at gå ordentligt klædt" mere sagde hun ikke og gik over imod døren og sagde så til maja "mens du gør det går jeg lige ud til red" hun åbnede døren og gik ud på gangen og lukkede atter døren og gik ned imod red.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 21:02:41 GMT 1
Maja blev virkelig glad da mizuki kalde hendes for sin datter maja nikke "okey mi.........jeg mener ja mor" maja smile og så på kimonoren da var sværte da hun ikke viste hvad frave der var pæn til hende hun tænkte lidt og tog så sin slite trøje af og valgte en hvide og lyse rød kimono den var meget køn maja fik hjælp af tjenern til at få den orden lig på
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 21:07:59 GMT 1
Red kunde høre nogle komme og han rejste sig op og rettede på sit tøj
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 21:12:46 GMT 1
Mizuki stoppede op foran ham og sagde så "maja er snart klar til at tage imod dig igen, hun vil gerne være sammen med dig og hun er også blevet fri" hun ville ikke lige sige det andet som var sket endnu og smilte bare lidt og gik ned til døren og bankede på og sagde lettere højt "jeg kommer ind" og hun smilte lidt og sagde så til red "bare vent lidt" der efter gik hun ind og lukkede døren efter sig og ville først åbne den når maja var færdig påklædt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 21:15:19 GMT 1
Maja blev færdig og så på hende "er den her okey" hun så ned af sig selv og smile til tjenen og takke pænt for hjælpen maja gik hen til mizuki og smile blidt halen var under kimonoen men øren var der jo stadig hun smile
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 21:19:18 GMT 1
Red smilte meget da hun sagde det til ham og han kunde næsten ikke tro det "tak Mizuki" sagde Red og buggede for hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 21:25:37 GMT 1
Hun betragtede maja og sagde så til hende "den ser perfekt ud på dig maja-chan" hun smilte og klappede og en pude blev lagt ved siden af stolen lidt foran og mizuki satte sig på stolen og smilte så til maja og pegede på puden og sagde så "sæt dig maja, så vil jeg kalde ham ind igen" der efter sagde hun noget til en tjener som skyndte sig ud og gik over til red og bukkede for ham og sagde så "mizuki-sama siger at de må komme ind igen".
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 21:29:21 GMT 1
Maja nikke og gik hen og satte sig på knæ på puden og så mod døren med et glad smile hun var simpel hen så glad at det bare stråle ud af hende hun lytte efter ham hun ratte lidt på sin kimono så den sad pænt
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 21:36:27 GMT 1
Red kom stille ind på så på Maja med store øjne og skulle til at sige noget men kunde bare ikke da han var så glad
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 21:39:08 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "tag plads Red-san" hun pegede på en anden pude og smilte bare det var rart at se at nogen kunne være glade i denne tid dog ville hun lade maja sige hvad der mere var sket og sagde så til maja med blid og lettere moderlig stemme "maja-chan, skal du ikke fortælle ham den gode nyhed?" maja vidste nok hvad mizuki mente men hun smilte lidt og betragtede kort red.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 21:45:29 GMT 1
Maja nikke "ja mor" maja så på red "Mizuki-san har adoptere mig og har gjorde mig til arvinge.............og hun vil gerne have at vi to er sammen og flytter ind på borgen" maja smile glad og så på ham og var spændt på hvad hans sage til det og håbe hun hade fået det hele med hun så på mizuki og så på red igen og vente på hans reaksion og hvad han sage til det
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 21:50:14 GMT 1
Red gik over til Mizuki "tak Mizuki" sagde red og bukkede for hende hvor efter han satte sig ned ved siden af Maja og krammede hende kræliget "det lyder dejligt men ind nu mere dejligt er at vi kan være sammen" sagde Red med en lykkelig stemme og holde hende ind til sig "og hvor ser du godt ud i dit nye tøj" sagde Red med en blid stemme
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 21:54:36 GMT 1
Mizuki rømmede sig lidt og sagde så lettere alvorligt "ingen kissemissen i møde rummet, o nu skal i passe på...alt maja gør går nu tilbage til mig...dvs. vis i ligger jeg sammen i nat og nogen høre det bliver vi alle vanæret..især mig" hun smilte dog lidt og sagde så "men red-san så vidt jeg høre har du lagt med maja før dette...så vis vi ikke vil have en krise må vi vidst desvære få jer forlovet" hun sagde dettte lavt så kun maja og red hørte det dog sagde hun det sidste lidt drillende.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 21:57:54 GMT 1
Maja så på hende med store øjen "f......forlove!?" maja blev ild røde i hovde og nuller lidt med fingen i sit skød hun så lidt på mizuki så på red og sådann blev hun ved til hun blev helt rund tosse "hehe mor du driller ikke" maja prøve at grine men det lykkes ikke rigtig i længten
|
|
|
Post by red on May 22, 2008 22:29:27 GMT 1
Red så overrasket på Mizuki "ømm forlovet" sagde Red med en overasket stemme "og om jeg lagt med Maja før, det tror jeg vist Maja skal svare på" sagde Red og fik lidt røde kinder men det forsvandt hurtigt igen "ømm har vi det søde" sagde Red og tog hende blidt i den ene hånde da han ikke kende Mizuki og han var ret nervøs og han viste ikke rigtig hvad han skulle gøre af sig selv
|
|