|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 19:51:12 GMT 1
Mizuki svarede ham roligt "og tror du selv at det..du en ronin ejer er nok til at købe en god slave fri?" der fandtes faktisk sjældent rige ronins da de var eftersøgt over det meste af landet, på nær her på shikoku, hun sagde intet og mumlede noget til en tjener som bukkede og gik over imod en anden dør imens betragtede hun bare red med et roligt blik.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 19:53:46 GMT 1
Maja hade en skidt fornemmels af det her men hun blev bare siden og lytte som før
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 19:59:08 GMT 1
"nej desvære men jeg kan tilbyde dig mig selv og betale dig på den måde vis det er det som skal til" sagde Red og så på Maja og så så på Mizuki igen "men her du talt med Maja om hun overhoved vil blive fri og være sammen med mig" sagde Red med en rolig stemme
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 20:02:32 GMT 1
Mizuki svarede roligt "det er faktisk det jeg vil snakke med hende om under fire øjne Red-san" hun betragtede ham kort og sagde så "men nu vil jeg snakke med maja om min plan og om hun vil være fri..så vil du venligst vendte ude i gangen?" hun havde jo sagt at det var under fire øjn hun ville snakke med maja og vis han ikke gik ud, skulle hun nok få ham ud.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 20:11:14 GMT 1
Maja så op på mizuki og var navøs hun så ned i gulve igen mens hun blot vente til der blev talt til hende
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 20:16:32 GMT 1
Red på på Maja også på Mizuki igen "meget vel" sagde Red gik ud og begynde at smile da han så den vagt han havde været oppe at slås med "godt at se dig igen" sagde Red til ham og grinte mens han lukkede døren
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 20:20:19 GMT 1
da han var gået kikkede hun ned på maja og rejste sig så og sagde så til maja "følg lige med mig...da der er noget yderst vigtigt jeg vil snakke med dig om...og du skal ikke være bange...der vil dig intet ske" hun gik ned ved siden af maja og ventede bare på svar, hun haltede lidt da hun gik da hun havde været blevet såret under felttoget imod oprørene.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 20:22:20 GMT 1
Maja nikke og rejste sig op og så på hende "h.....hvad er det du vil snakke med mig om mizuki-san" spurde maja stille øren lå ned og halen snoge om hendes ben
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 20:24:27 GMT 1
Red satte sig ned ude på gangen og så på vagterne men sagde ikke noget
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 20:28:11 GMT 1
Mizuki sagde så "maja-chan jeg vil give dig et tilbud nu...og det kun fordi jeg kun vil dig dit bedste....vis du vil være fri og leve med red så gør det, men før du svare vil jeg lige fortælle dig noget" hun sukkede kort og sagde så "maja-chan...jeg har snakket med nekosi-dono om rtilladelse til at adoptere dig og gøre dig til min arving..da jeg jo er general, og nok kommer mere i kamp nu, og jeg har ingen børn, meningen var at Izumi skulle arve...men tror ikke at hun overlever til at se ugens slutning" izumi havde fået det meget være på det sidste og urte teen hjalp ikke længere, hun kikkede på maja og ventede på svar.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 20:33:10 GMT 1
maja hade nær tabe kæben hun blev både overrasket og ked af det over rasket over mizuki-san ville gør hende til arving men ked af det med izumi-san "men................vis jeg vælger at blive din arving må jeg så stadig være sammen med red eller skal jeg vælge at være fri" maja så på hende hun ville ikke gøre nogle kede af det hun ville have alle var glade og tilfredse så hun ville være sikker på det hele så hun ikke valge noget dumt der kunne såre nogle
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 20:39:17 GMT 1
Red sad uden for og kunde ikke høre hvad de sagde og det gik ham på
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 20:43:56 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "du kan godt få ham...vis du vil, men som min arving...håber jeg at i vil slå jer ned i mit hus...da jeg alligevel skal blive her på borgen et stykke tid endnu, og izumi har brug for selskab i sin sidste tid, men vis du siger ja vil jeg snakke med red om det, men jeg vil gerne høre dit svar" hun kikkede over på maja kort, uden for døren stod der to vagter så red ville ikke kunne lytte der og resten var masiv sten mur.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 20:47:38 GMT 1
maja tænkte grundigt over det og svare så "jeg vil godt være din arving mizuki-san" hun smile blidt som hun pleje hende øre ratte sig op og halen bevæge sig noget mere ind før nu håbe hun bare Red ville gå med til at bo på borgen hun så over mod døren
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 20:49:15 GMT 1
Red sad helt stille og stirede på døren
|
|