|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 18:27:23 GMT 1
Mizuki sad inde i møde rummet og kikkede lidt ud i rummet ved den eneste dør ud til gangen stod der fire vagter og langs væggene stod der vagter med 10meters mellem rum, hun sad i daimyoens store stol, hvilket hun havde fået tilladelse til af lady nekosi, hun ventede en bestemt gæst som hun havde sendt soldater ud for at hente, da han nik ikke kunne komme ind på borgen af sig selv.
((hvilket desvære er sandt))
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 18:33:48 GMT 1
Maja sad allerede i rummet hun sad på gulve ved siden af Mizuki-san hun hade sin normale hvide trøje på og sit sorte læder halsbånd med metal ringen i hun sad på knæ og så lidt i hulve øren stod en smule op og halen snoge sig lidt bag hende hun viste ikke hvem der var mizuki-san vente på og hun ville heller ikke spøre hun lytte bare efter trin på gangen vis hun kende personen kunne hun gengen trinden eller lugten fra personen
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 18:42:17 GMT 1
Red blev gik mod rummet med to vagter som holde fast i hans armen mens de gik de kom til dørene og den ene vagt bankede på Red havde sin norlame sorte skjorte og et par mørke blå bukser på
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 18:45:26 GMT 1
Mizuki hørte det og sagde roligt "kom ind" hun sad bare i stolen og ventede lidt på at personerne kom ind og håbede at de havde behandlet denne red ordentligt da hun jo kun ville snakke med ham hun havde sine sværd i en holder ved siden af stolen så de hurtigt kunne tages og hun folede sin vifte ud og viftede sig stille uden at sige mere.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 18:56:38 GMT 1
Maja så op mod døren for at se hvem personen var men hun sad musse stille og rørte sig ikke en tomme hun snuse lidt og syntes at kende lugten da hun genkende den som red så hun ned i gulve og lage øren tilbage og halen blev slap
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 19:06:07 GMT 1
Vagten åbnede døren og Red kom ind i rummet han havde et blåt øje og fik øje på Maja og Mizuki "Ma..." Red skulle til at blive glad over at se maja men kom i tanke om at Mizuki nok ville slå ham ihjel vis han rørter hende "goddag" sagde Red med en rolig stemme
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 19:13:13 GMT 1
Mizuki betragtede bare Red og sagde så til vagterne "hvad er der sket med vores gæst?" hun havde en ildevarslende stemme dog var den rettet imod vagterne, hun betragtede så red og sagde så "kom du bare tættere på Red blackwolf, og tag plads da der er noget jeg vil snakke med dig om..eller nærmere der er nok noget du vil snakke med mig om" hun viftede sig foretsat og betragtede bare red lidt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 19:16:25 GMT 1
Maja så ikke op hun blev bare siden helt stille som en statue dov trak hun vejert hun lytte blot til samtalen og ville helst ikke blande sig i det
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 19:21:55 GMT 1
Red lukkede døren efter sig "det var min egen fejl for jeg troede vagterne ville slå mig ihjel så jeg angrib dem" sagde Red og satte sig og så ned på Maja "hvorfor sidder Maja på gulvet" sagde Red og så på Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 19:26:59 GMT 1
Mizuki svarede roligt "spørg ikke mig, men der er kun en stol her inde" hun betragtede ham bare med et roligt blik og sagde ellers ikke noget, men hun vidste hvorfor maja sad på gulvet...fordi at hun stadig var slave, og slaver måtte ikke side i selskab med frie, som ligemænd, hvilket mizuki hadede over alt på jorden, dog ville maja snart være fri vis mizukis plan gik som den skulle.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 19:29:29 GMT 1
Maja så stadig ikke op hun blev siden på knæ og så ned i gulve mens hun blot lytte til samtalen og ikke mere hendes hale bevæge sig en smule men øren lå stadig ned
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 19:35:00 GMT 1
Red så på Mizuki "ja der er noget jeg godt vil tale med dig om og det andgår Maja" sagde Red og så på Mizuki "jeg elsker maja og vil gerne købe hende fri" sagde Red med en rolig stemme og så på Mizuki og så lidt på Maja, Red ville giver alt for at bare kunde kramme Maja lige nu men han ture ikke
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 20, 2008 19:38:39 GMT 1
Mizuki hævede sit øjenbryn og sagde så "og hvad kan du give som er værd nok til at købe hende fri...i har brudt loven begge to...så teknisk set burde i have været straffet begge to, men det vil jeg ikke, da jeg har en plan med maja som jeg vil snakke med maja om under fire øjne efter jeg har hørt dit tilbud" den plan med maja havde hun planlagt langtid før maja mødte red, og var langt fra noget slemt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 20, 2008 19:40:55 GMT 1
Maja blev helt navøs af hendes ord hun lukke øjen og hold hovde bøje hun blev siden på knæ og halen lå helt stille nog og øren lå ud til siden i luften men hun for satte med at lytte
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 19:47:10 GMT 1
Red så på Mizuki med et trist blik "straf mig så meget du vil men jeg vil aldrig soppe med at elske hende" sagde Red med en fast og rolig stemme "men jeg har ikke meget at give dig men jeg vil give dig alt hvad jeg ejer og har" sagde Red med en lidt trist stemme
|
|