|
Post by red on May 14, 2008 22:24:07 GMT 1
Hvad er dog det for noget pis den der NPC midt i det helle smadre den lige to tråde for mig og lysten til at være her inde når man ikke kan tråde i fred også skider den også bare midt i det helle det gør det ikke nemmer det er sku for latterliget og jeg vil her med også sige at vis det sker igen så er jeg den som er skedet fra siden hvilket jeg syntes er trist for ud over den latterlige NPC er det en fed side men hvorfor skal den være her og hvad godt skulle den gøre når den smadre ens tråde for en ? jeg vil gene havde en svar og ikke bare en hvor det stå 'fordi sådan er det bare' for det vil kun bevise at i ikke selv ved hvad godt den har på siden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 15, 2008 16:49:45 GMT 1
vi admins havde et møde irl, og kom op med den beslutning at NPC var en dårlig ide og selv NPC stryen var enig med det og der for er alle npcernes post blevet slettet og det samme med svarende til dem, og npc findes ikke mere, vi snakkede det meste af morgnen og blev enige om dette, så JEG undskylder for hvad der må være sket.
Mvh. Admin
|
|
|
Post by red on May 15, 2008 20:35:37 GMT 1
Tak for det for den gjorede at jeg mistede lysten til at være her inde og jeg er glad for det tak ^^
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 15, 2008 20:37:36 GMT 1
NPC var faktisk bare et eksperiment, så det var aldrig meningen at den skulle eksistere længe, så vi gjorde bare det vi skulle.
|
|