|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 21:44:30 GMT 1
Izumi betragtede ham og spurgteså spørgende "hvad mere vil du da?" hun kikkede på ham med et yderst spørgende blik og det var tydeligt at det var et rigtigt spørgende blik, hun kikkede på am og havde hovedet lidt på skrå mens hun ventede på svar.
|
|
|
Post by red on May 16, 2008 22:02:31 GMT 1
"det ved jeg ikke selv i nu men jeg ved bare jeg vil ikke bare udnytte dig også smutte som jeg plejer at gøre for det kan jeg ikke få mig selv til at gøre mod en som er som dig" sagde Red og smilte lidt til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 22:04:52 GMT 1
Hun smilte lidt og sagde så "jeg havde ret...du er en skørtejæger...og vis det du siger er sandt, vil jeg faktisk være lykkelig...på en måde" hun smilte sødt og lettere forførende til ham.
|
|
|
Post by red on May 16, 2008 22:10:03 GMT 1
Red smilte til hende "ja lidt er jeg men af lige vel ikke for en sand skørtejæger viser ikke følelser og er lige glad med alle så længe han få noget på den dumme men sådan er jeg ikke og jeg taler sandt" sagde Red og smilte lidt kræliget til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 22:14:05 GMT 1
hun gengældte smilet og sagde så "du taler sandt...og så alligevel...noget siger mig at du nok alligevel ikke taler helt sandt" hun tænkte sig lidt om og rystede så svagt på hovedet og sagde så "jeg vælger at stole på dig Red-san" hun smilte sødt til ham og fyldte op i hans glas og lidt oven i sit glas.
|
|
|
Post by red on May 16, 2008 22:19:37 GMT 1
Red smilte til hende "det er jeg glad for at høre men hvad er det som de er i ikke tror jeg taler sandt om" sagde Red med en blid stemme og tog en tår mere
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 22:22:55 GMT 1
hun smilte og sagde så "bare noget som jeg slog væk...er sikker på at du er fuldstændig troværdig" dette mente hun nu ikke men det kunne hverken høres eller ses på hende hun smilte sødt til ham og nippede til sit glas.
|
|
|
Post by red on May 16, 2008 22:35:10 GMT 1
"ja det er jeg" sagde Red og smilte blidt til hende og tog en tå mere
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 22:39:08 GMT 1
hun betragtede ham og sagde så "det håber jeg for dig eller også har du problemer" hun sagde det sidste lidt drillende og betragtede ham bare med et venligt blik.
|
|
|
Post by red on May 16, 2008 22:52:34 GMT 1
"godt for så få jeg jo ikke nogle problemer" sagde Red og smilte forførende til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 22:54:03 GMT 1
hun smilte tilbage og tømte sit glas i fire slurke og tørtesig så om munden, hvor efter hun fyldte sit glas igen.
|
|
|
Post by red on May 16, 2008 22:58:40 GMT 1
Red tømte sit og smilte til hende og satte sit glas over ved hende han ville jo ikke være bagud til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 22:59:30 GMT 1
hun hældte op til ham ham og smilte blidt og nippede der efter til sit glas sake.
|
|
|
Post by red on May 16, 2008 23:01:47 GMT 1
Red smilte til hende "tak smukke" sagde Red og tog en tå af det og satte sit glas "men hvad laver du så enlig her i bygen vis du ikke bor her" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 16, 2008 23:02:46 GMT 1
Hun smilte og sagde så "tjener penge så jeg kan klare mig" mere sagde hun ikke, hun nippede atter til sit glas.
|
|