|
Post by red on May 14, 2008 20:23:39 GMT 1
Red trak stolen ud for hende og trak den ind for hende og satte sig over for hende og smilte sødt til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 20:26:29 GMT 1
hun smilte så og kaldte en tjener over til sig og sagde så "en gang bønner, med karpe og noget vand" hun vidste at det var ganske normal bonde kost og var lidt ligeglad med det, hun kikkede over på ham.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 20:28:53 GMT 1
Red smilte "og jeg tager bare det samme" sagde Red med en blid stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 20:31:27 GMT 1
tjeneren bukkede og gik ud for at hente bestillingen, izumi smilte svagt og fik sagt "er vant til at leve af så lidt...da vi skuespillere ikke har særlig mange penge" det var faktisk sandt.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 20:39:59 GMT 1
Red smilte til hende "okay det viste jeg ikke men jeg tror du kan komme langt inde for dit fag" sagde Red og smilte blidt til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 20:46:04 GMT 1
Izumi grinte lidt og sagde så "tror jeg ikke...skuesoil er mest for mænd og mandlige skuespillere" det var sandt, skuespil var ikke for kvinder i følge landets tradition, og det var hun lidt træt af.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 20:50:23 GMT 1
"ja men jeg tror du bliver den første store skurespiler i vores land også vil jeg kunde blære mig og sige hende der er den sødeste pige jeg har mødt" sagde Red og smilte lidt kærligt til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 20:54:05 GMT 1
hun smilte lidt og sagde så "du smigere mig Red-san" hun rødmede, men det var faktisk noget hun kunne sådan uden videre, hun smilte til ham og så at tjeneren kom med deres mad og hun tog sin skål og smagte på maden.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:00:08 GMT 1
Red tog imod sin skål med mad og smilte til hende "hvor mange gange har jeg fået dig til at rødme uden du selv fik dine kinder til at blive røde ?" spurgte Red med en blid stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 21:02:31 GMT 1
hun tænkte sig om og sagde så "det går an på hvad du mener red-san" hun spiste lidt mere og betragtede ham, da hvergang hun rødmede på komando lignede det ganske normal rødmen og hun lignede også en der rødmede, hun betragtede ham lidt længere.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:06:45 GMT 1
"du har jo rødmet et par gange i dag men hvor mange af dem har været ægte og ikke dine skuespiller evner som har gjort det for dig" sagde Red og tog en bid af sin mad
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 21:09:50 GMT 1
hun tænkte sig om og sagde så "kun en gang har været falskt" hun smilte lidt og spiste roligt videre og kikkede sig lidt rundt i kroen og tænkte lidt over noget.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:14:59 GMT 1
"okay" sagde red kort og spiste noget mere "men hvor kender du enlig det her sted fra" sagde Red med en rolig og blid stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 21:17:56 GMT 1
Hun smilte sidt mystiske smil og sagde så "det er jo ikke godt at vide, måske har jeg spillet her, måske bor jeg her eller måske har jeg hørt om stedet" alle tre var faktisk rigtige men det var ikke til at spore i hendes stemme eller blik.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:19:17 GMT 1
Red smilte til hende og lod sin ene fod blidt køre op og ned af hendes ben men han sagde ikke noget
|
|