|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 21:53:58 GMT 1
Izumi smilte lidt og fik sagt drillende "du kan jo bare blive samurai....for mizuki-dono...og hun vil nok gerne opgive maja, da der er en hun elsker mere end maja" at hun ikke ville opgive maja sagde hun ikke noget om.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 21:58:34 GMT 1
"og hvem er så det" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 22:01:41 GMT 1
Izumi sagde så hurtigt "burde ikke sige mere om min frøken" hun kikkede lidt væk og ville ikke forråde mizuki...ikke for millioner af koku(det ris en mand kan leve af på et år) og ryo(guldmønter), hun sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 22:03:53 GMT 1
((det ved jeg godt søde ^^)) Red så på hende og smilte "men jeg vil nu godt møde hende en dag" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 22:09:39 GMT 1
Izumi betragtede ham bare og sagde så "kan du også komme til, du skal bare tage til shikokus hoved by" hun ville ikke sige hvor mizuki boede, og hun ville beskytte sin frøken til det sidste vis det blev nødvendigt.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 22:15:01 GMT 1
Red smilte til hende "hvad tror du hun ville sige til at jeg spurgte om jeg måtte få begge hendes piger" grinte Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 22:19:21 GMT 1
Izumi betragtede ham kort og sagde så "jeg er fri til selv at vælge...men maja må du spørge om lov til...men du er ikke samurai endnu...så du må ikke have en konkubine" det var det det hed vis man havde to kvinder, så vil den ene være konkubine, og hun døde jo også snart vis hun var uheldig.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 22:26:14 GMT 1
Red smilte til hende "nej men vis jeg bliver samurai skal jeg helle tiden lave noget vis jeg er uheldig også har jeg ikke tid til Maja eller besøge en dejlig sød veninde som jeg lige har mødt" sagde Red og veninden han hentydet til var self Izumi
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 22:29:19 GMT 1
Izumi sagde så "du kender ikke samuraiernes liv...ja der er dem som kæmper...og så er der byherre....og du vil få en fast indkomst" hun måtte prøve at spørge ham...for mizuki ville ikke give maja væk til en normal ronin...uden chance for at kunne forsørge maja ordentligt og det ville hun heller ikke.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 22:32:53 GMT 1
"jeg kender skamme godt en samurais liv da jeg selv har været en" sagde Red og så på hende "men den gang var jeg ikke så heldig med min harer han var en ond person men jeg skulle gøre som han sagde ellers ville jeg blive slået ihjel" sagde red og så på hende "han sende mig helletiden ud for at bekæmpe fjender for ham men så en dag døde han og jeg blev en fri mand igen" sagde Red og så på hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 22:36:41 GMT 1
Izumi nikkede roligt og sagde så "mizuki-dono vil ikke give maja til en ronin uden hjem eller indkomst...så selvom du er min rival...prøver jeg at hjælpe dig" hun kikkede bare på ham og sagde ellers ikke mere og ville faktisk gerne have at maja fik det godt efter hendes død eller endnu bedre både hende og maja fik det godt før hun døde.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 22:38:50 GMT 1
Red smilte til hende "og det er jeg også meget glad for du gider at gøre for vis jeg nu skulle være så heldig at vinde Majas hjerte vil der altid være plads til dig i mit hjem og i mit hjerte" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 20, 2008 15:08:33 GMT 1
Hun smilte og brød så ud i en svag hosten og hun tog hånden op foran munden igen og hostede så kraftigere, da hun fjernede hånden var der lidt blod på den som hun hurtigt tørte af i sin kimono og hun mumlede for sig selv "så det er begyndt" der efter smilte hun kort og sagde så "er jeg glad for at høre Red-san, men mærk dig mine ord...uden et hjem og indtægtskilde, vil mizuki ikke give maja til dig...da hun kun vil maja det bedste...og nok er overbeskyttende" hun smilte lidt og sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by red on May 20, 2008 18:13:24 GMT 1
"så ved jeg hvad jeg skal gøre" sagde Red og smilte til hende "men nok om det hvad er det med dig hvorfor hoster du blod" sagde Red og så på hende med et bekymret blik
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 20, 2008 18:15:13 GMT 1
Izumi smilte og sagde bare "det er begyndt" der efter sagde hun så "Yin sagde til dig at jeg var døende ikke sandt....og det var sandheden" mere sagde hun ikke, dog var hun stadig yderst frisk.
|
|