|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:41:49 GMT 1
hun stoppede op og grinte faktisk lidt og sagde så "red-san, grunden til jeg er sådan, er den måde du hilste på...eller gjorde dig bemærket på" hun vendte sig imod ham og smilte faktisk venligt og varmt, og det var som om hun havde ændret sig ud af ingen ting.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:45:12 GMT 1
Red så over på hende "måske men skulle jeg heller laver klassikerne" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:48:09 GMT 1
Izumi rystede svagt på hovedet og sagde så "det går an på hvad du menner med klassikerem...vi lever jo i en tid for folk forventer høffelighed" hun gik over imod ham og stoppede to meter fra ham og hun smilte stadig venligt.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 21:53:52 GMT 1
Red smilte til hende "kender du ikke den hvor fyren gå ind i pigen og griber hende og siger undskyld og på den måde få han fede sig ind hos hende kender du ikke den" sagde Red og smilte til hende og fik lyst til at lave den på hende men kun vis hun ikke kende den
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 21:56:33 GMT 1
Hun tænkte sig om og den kendte hun ikke og det indrømmede hun "kender den ikke, men ligefrem gå ind i hende" hun kunne ikke forstå den.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 22:14:40 GMT 1
Red smilte til hende "okay men så se her" sagde red og smilte til hende, Red gik lige mod hende og log deres skulder remme hinanden så hun faldt bag over og Red drejede 180 grader rundt og Greb hende ved at læge sine arme ind under hendes for så hunde han sætte sinde hænder på hendes bryst han rejste hende op igen og smilte til hende "undsyld jeg så dem ikke lige fure er de okay" sagde Red og smile til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 22:16:19 GMT 1
Hun blev yderst overasket og sagde så "fjern deres hænder så er jeg ok" hun var helt rød i hovedet og det fordi han gjorde det på åben gade, og fordi han havde overrasket hende.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 22:27:34 GMT 1
Red smilte til hende og slap hende "var det måske bedre" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 22:29:30 GMT 1
Hun betragtede ham og sagde så "jeg foretrækker det andet" en ting vidste hun, den her kunne hun ikke lide, hun betragtede ham og rettede på kimonoen.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 22:34:24 GMT 1
"ja det er jo lige det jeg mener ikke det var også der for jeg ikke lavede den her på dig for jeg syntes den et eller andet sted så er det en klam måde at få pigens opmærksomhed på er vi ikke enige om det" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 22:37:41 GMT 1
hun smilte og nikkede og sagde så "helt enig red-san" hun smilte venligt og lettere sødt og spurgte så "men syntes du virkelig jeg er smuk?" hun betragtede ham og bakkede lidt væk fra ham så hun nemmere kunne se ham.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 22:41:53 GMT 1
Red nikkede "ja da ellers ville jeg ikke sige det" sagde Red med en blid stemme og smilte flirtende til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 13, 2008 22:44:11 GMT 1
Hun betragtede ham og fandt en vifte frem og slog den ud og skjulte det halve af ansigtet bag den da hun rødmede svagt og det med viften fik hende til at se yderst uskyldig og kvindelig ud og hun forblev stille.
|
|
|
Post by red on May 13, 2008 22:48:00 GMT 1
Red gik lide tætter på hende og hviskede blidt ind i hendes øre "du er ikke bare smuk du er gude smuk" sagde Red og trak sig væk fra hende igen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 14, 2008 17:19:59 GMT 1
Hun holdt stadig viften op forean sit ansigt og sagde så "virkelig...tusind tak red-san" hun viftede sig lidt og sendte ham et lettere forførene blik over viftens kant.
|
|