|
Post by red on May 18, 2008 23:21:47 GMT 1
Red lå stadig lige livløst men kunde høre og mærke hvad hun lavede men han kunde ikke åbne sine øjne slev om han prøvede og han kunde heller ikke sige noget men han kæmpede for at komme tilbage til sig selv for han ville se Maja igen han var ikke klar til at dø ikke i nu
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 18, 2008 23:23:30 GMT 1
"Red vogen nu----vil du ikke nok var sød at vogne" hun ruske stadig i ham og begynde at græde "det hele er min skylde hvorfor gled jeg også på den gren" græd hun og ruske i ham
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 23:26:36 GMT 1
Red kom enlig til sig selv og åbnede stille sine øjne "Maja" sagde Red med en lav stemme mens han lå og så op på hende med nogle øjne som kun lige var åbne
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 18, 2008 23:27:56 GMT 1
hun så på ham med tråe i øjen krogen "Red guske love du okey" hun tog hans hovde op til sit bryst og trykke ham blidt ind til sig mens hun græde "undskylde" græde hun "undskylde undskylde undskylde" blev hun ved
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 23:30:38 GMT 1
"Av" sagde Red men lage armene om hende "det er mig som undsylder jeg skulle aldrig havde passet dig til at havde sex med mig" sagde Red med en trist stemme og holde hende ind til sig
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 18, 2008 23:33:20 GMT 1
"nå nu kom den i gennem dit tykke hovde" hun så på ham "men det gøre ikke noget jeg fortryder faktisk ikke" hun kysse ham på panden og trykke ham stadig blidt ind til sig med hans hovde på bryste
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 23:35:25 GMT 1
Red så op på hende "det gør jeg heller ikke og af lige vel gør jeg" sagde Red og så op på hende "jeg har skab så mange problemer for os begge to så det halve kunde være nok" sagde Red og holde sig ind til hende
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 18, 2008 23:36:31 GMT 1
"ja og jeg kan ikke se nogle vej ud af de problemer på nogle måde" hun fik igen tåre i øjen
|
|
|
Post by red on May 18, 2008 23:40:45 GMT 1
Red så op på hende "jo du kan bare sige jeg voldtog dig mod din vilje også er det kun mig som har problemer og ikke os begge to" sagde Red og så op på hende og nød de et eller andet sted for nu var de sammen igen og Red kunde mærke varmen fra hendes krop mod sin
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 19, 2008 5:56:57 GMT 1
hun så på ham "nej jeg vil ikke kun give dig skylden" hun strøg ham blidt over håret uden at sige mere mens hun mærke hans varme krop mod sin igen
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 15:23:45 GMT 1
Red holde hende ind til sig "Maja jeg kan ikke leve uden dig jeg kan ikke komme hvider i mit liv vel videne om at jeg elsker dig uden at jeg kan få dig" sagde Red og nussede hende blidt på rykken
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 19, 2008 15:32:23 GMT 1
"men hvad vil du gøre tikke og be mizuki-san om at slippe mig fri" hun så på ham og strøg ham stadig over håret mens hun trænkte
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 15:36:20 GMT 1
"ja og give hende alt hvad jeg eger vis det er det der skal til eller bliver hendes slave jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at vi kan blive sammen" sagde Red og så op på hende
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 19, 2008 15:41:56 GMT 1
maja smile lidt og så på ham hun føglte sig splite hun strøg ham forsat over håret
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 15:47:16 GMT 1
Red så op på hende "jeg vil gøre alt for hende jeg elsker og det er dig" sagde Red og holde hende ind til sig
|
|