|
Post by red on May 8, 2008 22:47:50 GMT 1
Red var ude i skoven for at slappe lidt af og nyde naturen han lå oppe i et træ på en gren og så rundt det var dejlig solskind og varmt i vejret og ikke en sky på himlen han havde en hvid skjorte på som han havde så åben mens han havde at par mørke blå bukser på
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 22:49:47 GMT 1
maja kom gåden på alle fire hun elske at gå i naturen og nu hvor det var så godt et vejer hun gik lydløst hen over skove bunden hendes hale vifte bag hende og øren lytte efter den mindste lyd der ikke hørte til i en skov
|
|
|
Post by red on May 8, 2008 22:51:22 GMT 1
Red fik øje på en som gik rundt som et dyr men var det ikke helt men Red lå helt stille og sagde ikke en lyd
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 22:53:20 GMT 1
maja rejste sig på to og så rundt og gik vider stadig helt lyd løst hun lod hånden køre hen over baken på de trær hun gik forbi hun nynne lidt hendes hale snoge sig stadig og øren lytte opmærksomt
|
|
|
Post by red on May 8, 2008 22:54:39 GMT 1
Red kunde se hende komme nærmer og nærmer og han nød synet *hun ser da meget sød ud* tænkte Red og holde øje med hende
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 22:56:47 GMT 1
maja gik vider med et blidt smile på læben hun nynne stadig lidt mens hun gik vider men stoppe og snife lidt hun så rundt hun lugte ferten af ham og prøve at finde kilden til lugten
|
|
|
Post by red on May 8, 2008 22:58:14 GMT 1
Red kunde så på hende hun kunde lugte ham og han piftede til hende "hey smukke her oppe" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 22:59:57 GMT 1
hun så op og lage øren ned og bakke da hun så det var en dreng der sad der oppe mizuki hade sgat hun skulle holde sig fra dem da mænd kunne være snu hendes hale snoge sig om hendes ben og øren lå tilbage hun så på ham med sien varme rav gule øjen hun hade kun sin trøje på ingen sko kun trøjen og sin tunder tøj inden under
|
|
|
Post by red on May 8, 2008 23:01:26 GMT 1
Red hoppede ned til hende "goddag" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 23:02:04 GMT 1
"godage" sage hun forsektig og så på ham og hold sig på afstand
|
|
|
Post by red on May 8, 2008 23:03:49 GMT 1
Red kunde så på hende hun ikke var tryk ved ham "er der noget galt siden de er bange for mig" sagde Red med en blid stemme
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 23:05:52 GMT 1
"nej.........gør bare som min frue siger holde mig fra mænd" selv om maja var meget nysgerrig hende øre rejste sig op igen hun pille lidt ved sit sorte læder halsbånd med en sølv cirkel i til en snor
|
|
|
Post by red on May 8, 2008 23:07:40 GMT 1
"som din frue er du en slave eller hvad" sagde Red med en undrene stemme og så på hende og gik lidt tætter på hende
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 23:09:10 GMT 1
"ja jeg er en slave men min frue ser mig ikke som en usel slave " hun så på ham ikke helt glad ved at han kom nærmer
|
|
|
Post by red on May 9, 2008 22:41:46 GMT 1
Red smilte til hende "du ligener heller ikke en slave" sagde Red og smilte til hende
|
|