|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 12:27:13 GMT 1
Miraku smilede og sagde "ville ønske jeg kunne sige det præcist samme men jeg er kun glad for at de valgte den fredelige løsning frøken Tsugaru" og begyndte stille at gå igen. hun havde egentlig ikke mere at gøre her da de folk som var ubevæbnede ingen trussel var og hun nemt kunne uskadeligøre samtlige af de væbnede mænd hvis hun ville
|
|
|
Post by ayane on Apr 27, 2008 12:34:57 GMT 1
Ayane smilte og så at mændene var færdige og gav dem ordre til at gå tilbage til skibet og gik så op ved siden af Miraku og spurgte så "du ved vel ikke hvor jeg kan finde en god skræder, eller endnu bedre end havn hvor vi kan ligge til?" hun kendte ikke denne ø ordentligt og håbede at denne miraku kunne hjælpe hende med dette.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 12:39:46 GMT 1
Miraku smilede venligt og sagde "vi har en havne by et stykke væk herfra bedre kan jeg desværre ikke sige det men følger i jeres nuværende rute burde i støde på den på en halv til en hel time med den nuværende vind ude på havet" hun var ikke så god til søfart men lidt vidste hun dog godt
|
|
|
Post by ayane on Apr 27, 2008 12:42:20 GMT 1
Ayane nikkede og sagde så "jeg takker dem for denne information" der efter vendte hun ryggen til og gik ned imod skibet og vidste at miraku havde ret, vis vinden holdt ville det kun tage en times sejllads for at nå den havne by hun talte om, men først skulle maden og vandet ombord, dog var hun yderst glad for at hun ikke var blevet genkendt som en af Oda klanens tidligere generaler.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 12:46:27 GMT 1
Miraku så sig over skulderen og sagde "og forresten. håb på du ikke bliver genkendt i byen for det kan meget nemt blive grimt hvis det sker" hun smilede venligt og blev blot stående
|
|
|
Post by ayane on Apr 27, 2008 12:49:13 GMT 1
Ayane hævede et øjenbryn og sagde så "hvor slemt kan det blive, jeg vil lige vide det?" hun stoppede op og betragtede miraku og ventede ellers bare på svar, på dette spørgsmål.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 12:53:19 GMT 1
Miraku vendte sig om og sagde "masser af byvagter så lad os bare sige mange døde hvis det sker og at jeg overhovedet har hjulpet dig må ikke slippe ud da jeg er af Nekosi klanen" hun blev roligt stående og ventede på en reaktion
|
|
|
Post by ayane on Apr 27, 2008 12:56:03 GMT 1
Ayane grinte og sagde så "og hvad interesse har Nekosi klanens by vagterm i mig jeg er bare en stakkels ronin uden hjem eller herre" hun ville lige vide og sagde så "du siger mange døde, mange døde af mine folk eller mange døde by vagter?" hun var i et forrygende humør, hvilket hun altid var når alt kom til alt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 13:10:32 GMT 1
Miraku sagde "du er langtfra nogen aldmindelig ronin og det er begge sider jeg mener da i begge har musketer og masser af dem ej at forglemme de civile der kan risikere at blive fanget i krydsilden" hun havde ikke lyst til at tænke å det mulige dødstal som ville være meget højt og totalt unødvendigt
|
|
|
Post by ayane on Apr 27, 2008 13:15:43 GMT 1
Ayane svarede roligt "jeg er selvfølgelig ikke kommet for at kæmpe her, så vi der udbryder kamp er det ikke min skyld, jeg kommer med fred, og skal kun have ordnet noget her og så er jeg væk igen, da jeg har fundet en langt mere indbringene ting end at arbejde for klanerne" hvad hun mente med dette sagde hun ikke og hvad hun ikke sagde mere var at hun havde kanoner nu og det et pænt parti af dem, på skibet da det erupæriske skib hun havde taget havde haft 32kanoner og det havde det stadig, plus ammunition der til.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 13:28:58 GMT 1
Miraku smilede lidt og sagde "og hvad mener du så med dette Tsugaru-san?" hun var nysgerrig men håbede for Ayane's skyld at det ikke var slavehandel da det ikke blev godtaget af Nekosi og bestemt heller ikke af hende selv
|
|
|
Post by ayane on Apr 27, 2008 13:31:52 GMT 1
Ayane svarede bare "det burde jeg ikke fortælle dig, da jeg tror at det er ulovligt her og over alt nu jeg tænker over det" med det kunne man vide at det ikke var slave handel da det var lovligt næsten over hele japan, hun ville ikke sige det til miraku, da denne tjente Nekosi klanen, men måske burde hun fortælle det.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 13:41:43 GMT 1
Miraku så alvorligt men stadig venligt på Ayane. hun spurgte ikke igen og ventede blot på om hun ville få et svar eller ville blive mødt med tavshed. hun var dog glad for det ikke var slavehandel da det var noget som stortset var lovligt over alt i japan men hvad var det så som Ayane handlede med ville hun gerne vide
|
|
|
Post by ayane on Apr 27, 2008 13:44:52 GMT 1
Ayane svarede roligt "lad os bare sige at jeg tjener penge på de fremmede, og det både erupære og kinesere og andre lande" mere sagde hun ikke og ville lade miraku tænke over dette mens hun begyndte at gå ned imod kysten og vidste at hendes mænd ikke var gået om bord endnu, hun stoppede op og kikkede op i luften og så helt rolig ud.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 27, 2008 13:58:17 GMT 1
Miraku smilede og sagde "aha. du vil sikkert ikke uddybe det nærmere men jeg er dog stadig nysgerrig" hun havde ingen direkte intentioner om at udspørge Ayane omkring det mere
|
|