|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 13:14:44 GMT 1
Artimis sukkede irreteret "Navnet er Artimis" Sagde hun så hun ikke hele tiden behøvede at kalde hende frøken
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 13:17:37 GMT 1
Ayama nikkede så og sagde så "mig en glæde at møde dig Artimis-san, du kan kalde mig Ayama" hun sagde ikke mere dog hørte hun artimises irriterede suk og sagde så "jeg ved du nok finder det irreterende men du behøver hvile, især efter den medfart du havde fået da jeg fandt dig" mere sagde hun ikke.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 13:20:00 GMT 1
"Hai hai..." mumlede hun irreteret og lagde sig på sengen igen
(Hai = ja)
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 13:25:36 GMT 1
Ayama rystede stille på hovedet og satte sig ved siden af sengen og spurgte så "kan jeg hente noget til dig Artimis-san?" hun ville lige være sikker da hun ikke vidste hvad hun ellers kunne gøre, hun hørte let den irriterede stemme og smilte svagt.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 13:26:41 GMT 1
"Nej tak" Svarede Artimis uden at kigge på hende istedet så hun op på loftet
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 13:33:17 GMT 1
Ayama smilte svagt og tænkte *hun er mig alligevel noget uhøflig, siger ikke engang tak fordi jeg fik hende væk fra gaden, nej ligger bare og ser mig noget sur ud, men jeg kunne ike lade hende ligge sådan på gaden, selvom det var mig som skadede hende så meget* dog betragtede hun artimis med et lettere vagtsomt og bekymret blik.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 13:41:38 GMT 1
Artimis var tavs hun ville ikke føre nogen samtale hun ville hellere end gerne væk hun kendte ikke denne person og vidste derfor ikke om hun skulle stole på hende eller ej
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 13:46:46 GMT 1
Ayama sukkede svagt og kikkede ud af vinduet og håbede at der ikke ville ske noget uventet men hun sagde intet da hun ikke havde noget at sige.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 13:50:46 GMT 1
Artimis tænkte på den frememde der havde slået hende ned un vidste ikke vhem de tvar men prøvede da at finde ud af hvem denne person var
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 14:00:31 GMT 1
lige pludselig bankede det på døren, og ayama vågnede op af sine tanker og gik over og åbnede døren og så en alt for bekendt mand i en sort mande kimono og han sagde roligt "ah Ayama-san så du var her, jeg er kommet med en opgave til dig" Ayama var overasket over at se ham og sagde så "kan det ikke vente Hotaro-sama, jeg har en gæst" manden smilte og sagde så "så du har en gæst, så giver jeg dig nu alligevel opgaven og du har en uge til at klare den" med de ord gav han hende et brev og forsvandt ned ad gangen, ayama lukkede døren og sukkede og holdte om brevet og satte sig på en stol ved vinduet og betragtede bare brevet uden at åbne det.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 14:02:17 GMT 1
Artimis så hen på Ayama som manden kaldte hende Artimis betragtede Ayama lidt men forsvandt så inde i sine egne tanker igen
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 14:08:36 GMT 1
ayama åbnede brevet og læste opgaven igennem og sukkede svagt, hun læste den en ekstra gang for at være sikker og tændte så et stearin lys og tændte med det ild til brevet og holdt det mens det langsomt brændte og da det var tæt på hendes fingre slap hun det og det brændte helt op før det ramte gulvet hun lagde ikke mærke til artimis.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 14:09:47 GMT 1
Artimis kiggede undrende på Ayama *Hvorfor mon hun brændte det?* tænkte hun og så så op på loftet igen
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 14:13:59 GMT 1
Ayama gik over til et skab og åbnede det og fandt en kiste frem og åbnede den og fandt ting frem der under kunais, shurinkens og noget som lignede lange metalklør, der efter tog hun en masse papir frem og rullede det sammen og tog det i en rulle holder, der efter tog hun et glas med blæk i og en skrive pensel, hun sukkede svagt og og fandt reb frem og en sort dragt som lignede den hun havde haft på før minus farven og en tilhørende maske, og sammen med dem en ninja-to, og hun ignorerede Artimis.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 14:16:09 GMT 1
Artimis så på alle de ting hun tog frem hun regnede nu ud at det var Ayama der havde angrebet hende Artimis ville ikke sige noget forløbelig
|
|