|
Post by ayama on Apr 24, 2008 18:24:57 GMT 1
Ayama svarede ikke og vis man kikkede ordentligt efter kunne man godt se at dette nok ikke var en tyv men en professionel Ninja, og det mest på dragten, Ayama smilte bag masken og trak i noget i luften og kunaien på kvindens finger smuttede af og kom tilbage til hende, hun gik roligt tættere på og kastede igen kunaien hurtigt og den efter fulgt af en anden, hun havde et koldt glimt i øjnene hun stoppede op igen da hun lige nu testede kvinden hun trak sin ninja-to og holdt den afslappet og ventede bare.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 24, 2008 18:27:20 GMT 1
De to kunais var virkelig hurtigt på vej mod hende Artimis nåede lgie at undvige den første på det hængende hår men den anden ramte hende i den anden arm Artimis bed endnu engang tænderne sammen da smeten bredte sig i armen
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 18:37:35 GMT 1
Ayama stoppede op lidt fra kvinden og sagde så "du er mig yderst miserabel, og svag du fortjener ikke at leve" hendes stemme lignede ikke den hun havde haft i kroen og hun var hurtigt over ved kvinden og sparkede efter dennes mave region med et hurtigt spark men kun så hurtigt at en normal kriger med lidt held kunne undvige det.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 24, 2008 18:52:31 GMT 1
Artimis havde ikke forventet at hun ville sparke hende i maven eller noget så hun kunne ikke nå at undvige Artimis blev sparket yderst hårdt i maven hun trådte et par skridt tilbage hvorefter hun hostede lidt blod op "Jeg er heller ingen kriger" Sagde hun smertefuldt hun tog sig til maven
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 18:57:07 GMT 1
Ayama smilte lidt og sagde så "nej du er ikke en kriger, men du er udholden...så måske skulle jeg lade dig leve tøs" hun gik over til kvinden og sparkede benene væk under denne med et hurtigere spark end før og rettede sin ninja-to imod kvindens hals og sagde så "eller vil du gerne dø?" hun smilte bag masken og hendes øjne fik et yderst mystisk skær.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 24, 2008 19:00:07 GMT 1
Artimis faldt hårdt ned på jorden og svarede så denne person "Hvad tror du da selv selvfølgelig vil jeg da gerne leve!" snerrede hun og hostede stadig ldit blod op
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 19:10:58 GMT 1
Ayama smilte bag masken og sagde så "dig kunne jeg få brug for, men tror næppe at du vil hjælpe mig nu, men her for du et tilbud" hun betragtede kvinden lidt og sagde så "hva siger du til at blive min elev frøken, mangler en og vil med glæde træne dig, da du ikke kan klare dig i denne verden med den stand du er i" hun fjernede sværdet men var parat til at slå til vis hun fik et afslag da man kun fik sådan et tilbud engang.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 24, 2008 19:17:50 GMT 1
Artimis rystede stille på hovedet "Nej tak kender dig ikke og stoler ikke på dig" svarede hun
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 19:23:00 GMT 1
Ayama smilte bare og sagde så "nej du kender mig ikke, ingen gør det, men alligevel har jeg redet dig to gange nu, men du vælger altså døden" hun tog sin ninja-to og tænkte sig lidt om og gjorde noget andet og gav kvinden et slag med skaftet på sin ninja-to hårdt nok til at hun ville besvime.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 24, 2008 19:26:30 GMT 1
Artimis' syn blev helt sløret og det gjorde ondt i hendes hoved før hun vidste af det fsldt hendes hoved tungt ned på jorden der lå Artimis besvimmet ude i mørket
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 19:36:46 GMT 1
Ayama tog hende op på sin skuldre og hoppede op på taget og tog hende med sig og kom hurtigt hen til kroen og hun fandt et vindue ind til gangen og fandt sin værelses dør og åbnede den og gik ind, og lukkede døren og lagde kvinden på sengen og klædte hende helt af og rensede og forbandt dennes sår og lå dynen over denne og satte sig på gulvet stadig skjult i skyggen.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 12:37:17 GMT 1
Artimis vågnede op hun åbnede langsomt øjnene hun så rundt og mærkede pludselig en stor smerte i hovedet hun tog sig smertefuldt til hovedet dog var hun stadig en smule svimmel og synet var stadig en smule sløret Artimis opdagede at hun var i en seng hun satte sig op og opdagede også at hun var nøgen efter gik hun ud af sengen og begyndte at tage sin kimono på hun havde ikke lagt mærke til de bandager hun havde om armene efter hun havde taget sin kimono på studerede hun værelset
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 12:52:43 GMT 1
Ayama var ikke der inde men hun kom ind ad døren dog i kimono og hun lignede den kvinde som havde redet kvinden fra sømændene og hun så at kvinden var oppe og gik hurtigt over til hende og sagde så "du burde ikke rejse dig endnu frøken, du har fået et grimt slag i hovedet du burde hvile dig" hun fik sat kvinden ned på sengen og betragtede denne.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 25, 2008 13:00:59 GMT 1
"Jeg har det fint" Sagde Artimis selvom det ikke var helt rigtigt
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 13:08:44 GMT 1
ayama rystede på hovedet og sagde så "du har det ikke fint nok endnu frøken, langt fra du burde hvile dig nu frøknen, du kan ikke gå ud på gaden sådan som du er nu" hun betragtede kvinden og rystede svagt på hovedet magen til stædig tøs skulle man lede længe efter.
|
|