|
Post by Rai on Apr 27, 2008 13:23:38 GMT 1
Rai havde hørt noget og havde rejste sig op. Han smilte da han så pille komme imod ham, han rakte en hånd frem og pilen gik op i flammer. "kom frem så vi ordentlig kan lege" sagde han og havde et skræmmende blik i øjnene.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 27, 2008 13:34:23 GMT 1
3 mænd kom ud fra skoven og de så ret skræmmende ud de havde ar overalt næsten endnu en pil blev skudt mod Rai Artimis så bare roligt på dem
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 13:40:19 GMT 1
Han smilte bare lidt og gik lige imod pilen. "helt ærlig kan I ikke andet" han lavede en cirkel med hånde for sin mund og pustede ild ud, som ramte pilen og havde kurs lige mod mændende. "undvig den flamme, så jeg kan se om i er værd at kæmpe imod" sagde han med et lille smil.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 27, 2008 13:48:16 GMT 1
Mændene hoppede op på et træ en af dem sagde "Nå så rygtet er sandt du er en dæmon" Artimis havde ikke lyst til at se denne kamp da hun ikke kunne lide at se blod
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 13:53:52 GMT 1
"Nå, hører man efter rygterne, de taler bare ikke altid sandt" sagde han koldt og så op på mændene. Han sprang op til manden, og stod lige foran ham der sagde noget først. "og I er?" spurgte han koldt.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 27, 2008 14:20:35 GMT 1
"Rager ikke dig" Sagde manden der var foran Rai og slog ud efter ham
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 14:33:30 GMT 1
Rai undveg ham og fik fat i hans hånd. "det gør det da" sagde han smilende og så på ham et stykke tid før han grinte svagt. "skal jo kunne finde din familie, når jeg er færdig med dig, så de kan få dig begravet" sagde han og et skræmmende blik kom frem i hans øjne.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 27, 2008 17:20:43 GMT 1
De to andre skød vær en pil efter Rai Artimis var helt stum og så bare på manden som Rai havde fået fat i manden hånd knurrede svagt
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 17:25:50 GMT 1
han gav slip i ham og hoppede ned fra træet. "Kan I ikke andet, det keder mig en smule det her" sagde han og gabte svagt. Han gik hen til Artimis og vendte dem ryggen også selvom han vidste at man aldrig skulle gøre det.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 13:12:37 GMT 1
Mændene forsvandt bare ud i den blå luft Artimis så bare på Rai med et underligt udtryk i ansigtet
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 13:14:02 GMT 1
Han så ned på Artimis og smilte svagt for sig selv. Det havde da været sjovt så længe det nu varede, selvom han gerne ville slås igen med dem, men det kunne se ud som om de var forsvundet.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 13:19:14 GMT 1
Artimis så op på Rai "Hvordan har de fået at vide hvem du er?" Sprugte hun usikkert og bakkede lidt væk fra Rai da han afligevelet kunne være farlig
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 13:20:49 GMT 1
Han blev stående og rykkede sig ikke en centimeter "De har vel hørt lidt fra byen" sagde han som om der intet var med det. "der går jo flere rygter i byerne heromkring" sagde han stille og så på hende.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 29, 2008 13:21:53 GMT 1
"Jeg ved altså ikke om ejg kan stole på dig nu" Sagde hun stille og kiggede ned i jorden
|
|
|
Post by Rai on Apr 29, 2008 13:26:28 GMT 1
"har du da stolet på mig før?" sppurgte han med en drillende tone og så rundt. "Men det er ikke mit problem" sagde han og lod blikket hvile på hende igen.
|
|