|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 19:46:11 GMT 1
Miraku sagde "jeg venter gerne på dig Mizuki-chan" og lagde sig derefter underdynen. hun undrede sig lidt over at der blev banket på men svarede "ja må de gerne" imens hun stadig lå under dynen stadig fuldkommen nøgen. hendes vinger var heldigvis også væk igen så man kunne ikek se hun var en dæmon
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 19:57:17 GMT 1
ind trådte en ung kvinde i en tjeneste piges kimono og hun sagde stille "jeg kommer med deres tøj frøken" denne tjeneste pige havde langt sort hår, en ok kvindelig form og vis man så tættere på et kønt ansigt, og hun var yderst pænt udviklet, hun gik hen til det ene skab og fik det åbnet der efter lå hun mizukis tøj på plads, der efter lukkede hun skabet og åbnede det andet og skulle til at tage tøjet i.
((denne pige er faktisk en jeg vil have lavet da jeg ikke kun gider min hoved profil XD ))
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 20:01:59 GMT 1
Miraku smilede til kvinden og sagde "mange tak" og løftede sig lidt op så hun støttede med albuerne og dynen gled lidt ned så man kunne se det øverste af hendes bryster. hun tog sig dog ikke af det da kvinden var meget køn egentlig og derved havde hun intet imod at vise lidt hud og måske forføre hende lidt
((heh nice ^^))
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 20:10:05 GMT 1
Pigen så det og rødmede og kikkede væk og tog kvindens tøj ind i skabet, dog lidt klodset så hun tabt trøjen og bukkede sig hurtigt ned for at samle den op og mumlede svagt "undskyld frøken" og fik lagt trøjen på plads, hun skævede over til kvinden i sengen og rødmede lidt mere da hun havde hørt hvad der var sket der inde, hun vendte sig imod kvinden men kikkede ned i jorden og sagde så "Nakayama-dono har sagt at jeg skulle sige at vis du behøver noget skal du bare spørge mig" dog kikkede hun ikke op.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 20:16:20 GMT 1
Miraku rejste sig fra sengen og gik hen til pigen. hun sagde med venlig og lettere forførende stemme "jeg mangler nogen til at holde mig med selskab indtil Nakayama-sans møde er slut. vil du ikke holde mig med selskab?" og lagde blidt en hånd på pigens skulder
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 20:20:30 GMT 1
Izumi bukkede og sagde hurtigt "vis de ønsker det" dog vidste hun ikke hvad kvinden mente med selskab og hun kikkede kort op og fik øje på kvindens bryster og kikkede så ned igen for at skjule en rødmen, hun så meget ung ud, hun så ikke ud til at være mere end de 16-17år hvilket også passede meget godt, det eneste som fik hende til at se ældre ud var hendes bryster som var lidt støre end en normal 16-17årig pige, hun kikkede ikke op og ventede bare.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 20:24:48 GMT 1
Miraku smilede og sagde "tror nok ikke du ved hvilken slags selskab jeg mente" og lod blidt en finger køre langs pigens hage. hun lænede sig lidt frem og kyssede pigen på kinden for lige at slå det helt fast hvilken slags selskab hun mente
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 20:30:10 GMT 1
Izumi rødmede stort og kikkede ned og sagde så "hvad...hvad gør de frøken" hun var blevet lettere nervøs da hun aldrig var blevet kysset af nogen før, og det gjorde det ikke bedre at hun ikke havde den mindste interesse i mænd og drenge, hvilket hun aldrig havde forstået, men hun havde altid været mere til piger, det var i værtfald dem hun tit blev forelskede i, dog havde hun ikke regnet med dette langtfra.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 20:34:46 GMT 1
Miraku smilede og sagde "søger selskab hos en smuk ung kvinde" og kyssede derefter pigen på munden og spurgte "hvad hedder du?" og ventede blot på svar og reaktion bagefter
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 20:39:59 GMT 1
da Izumi blev kysset på munden bakkede hun tilbage helt rød i hovedet og hun fik stamene sagt "mi..mi..mit navn..mit navn er...er Iz..Izu..Izumi frøken" hun var mere perpleks end hun plejede denne kvinde som Mizuki-sama havde taget med hjem, og hygget sig med...kyssede hende, hun vidste at kvinden var samurai, og der med over hende i stand og hun vidste at det kvinden havde gjort var forkert...hun var kun en tjener og kvinden var samurai og Mizuki-samas elskerinde.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 20:44:48 GMT 1
Miraku smilede og sagde "du er nu meget sød Izumi-chan men.. er du bange for mig siden du er så tilbageholden?" hun vidste dog godt det ikke var grunden til det. hun ville bare forsøge at få Izumi til at slappe af
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 20:48:40 GMT 1
Izumi rystede svagt på hovedet og sagde så "je..jeg er..jeg er ik..ikk..ikke bange..for dem" hun var bare yderst nervøs og det kunne ses, især fordi hun ikke var vant til dette, Mizuki-sama havde selvfølgelig givet hende nogle klap bag i en gang imellem men ikke meget og det kun når hun var fuld, hun vidste ikke med denne kvinde og hvad Mizuki-sama ville sige vis hun så det som skete her.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 20:55:16 GMT 1
Miraku smilede og sagde "er du måske bange for hvad der kan ske hvis Mizuki-san finder ud af du er her med mig?" hun kælede blidt for izumi's hals og ville holde hende her så længe som muligt måske endda få lokket hende med hen i sengen og få hende til at få en orgasme eller to
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 20:59:00 GMT 1
Izumi nikkede svagt men flyttede sig ikke, men hun kikkede heller ikke på kvinden hun sagde heller ikke noget da hun ikke turde sige noget da hun var for nervøs lige nu plus hun var yderst genert og det ville kunne mærkes på hende, hun sank en klump og vidste ikke hvad hun skulle gøre.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 21:01:04 GMT 1
Miraku smilede og sagde "bare rolig Izumi-chan hvad der sker mellem os to bliver mellem os to. vi behøves heller ikke gøre det herinde hvis du ikke vil" hun nussede stadig izumi i nakken og ville gøre så meget som muligt for at lokke den unge pige
|
|