|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 16:30:35 GMT 1
Miraku grinede lidt og sagde "for min skyld ingen alarm. stuepigen må da gerne komme og slutte sig til os for min skyld" hun drillede dog kun og berørte blidt Mizuki med sin ene flagermuse vinge. hun vidste hvor meget de fleste menesker enten frygtede eller hadede dæmoner og var glad for at finde en som hverken hadede hende eller frygtede hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 16:34:15 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "ja det ville være spændene tror du ikke?" når alt kom til alt så stuepigen heller ikke værst ud, da hun var en ung smuk kvinde, men mizuki sagde det dog lidt med lidt spøg i stemmen, hun fik atter gåse hud af nydelse da vingen rørte hende, og hun lod sin hale kilde miraku lidt på låret.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 16:37:45 GMT 1
Miraku smilede og sagde "hvad siger du til at vi får hende herind og lader hende få del i det vi lige gjorde?" hun smilede dog rigtig bredt så det var tydeligt at hun kun mente det i spøg. hun ville dog bestemt ikke have noget imod det hvis det skulle ende sådan
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 16:43:41 GMT 1
Mizuki sagde så falsk såret "neej...jeg vil have dig for mig selv foreløbig" hun smilte og kyssede miraku på munden inderligt og stak sin tunge ind i mirakus mund.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 16:46:50 GMT 1
Miraku nød kysset og legede lidt med Mizuki's tunge i sin mund inden hun brød det og med falsk plagende stemme sagde "kom nuuu det bliver spændende og rigtig lækkert. det er jeg sikker på" hun ventede på svaret før hun kyssede Mizuki og stak tungen i munden på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 16:52:07 GMT 1
Mizuki så ud til at tænke over det og sagde så "nej...ikke endnu senere måske" hun kyssede der efter igen miraku med tunge og det hele og kærtegnede mirakus inderlår med blide bevægelser.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 16:55:22 GMT 1
Miraku nød kysset kort og trak sit hovede lidt væk så deres tunger legede i den fri luft kort inden hun spurgte "hvornår er senere så?" imens hun smilede lidt. hun ventede atter på et svar før hun gav Mizuki et tunge kys og nussede hende med vingen. hun nød de dejlige bevægelser Mizuki lavede på hendes inderlår
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 17:04:07 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "når vi har lært hindanden bedre at kende" hun foretsatte med at kærtegne mirakus inderlår og kom tættere på mirakus skridt og hun kyssede miraku dejligt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 17:09:09 GMT 1
Miraku sukkede af velbehag over Mizuki's dejlige bævegelser mod hendes skridt via hendes inderlår. hun ville så gerne bare mærke noget oppe i sig igen og sagde smilende "så håber jeg vi hurtigt lærer hinaden at kende for ved ikke hvor længe jeg kan lade tjeneste pigen være" hun mente det faktisk denne gang
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 17:14:55 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "vil du virkelig røre min stue pige" med de ord stak hun to fingre op i mirakus fisse og stødte dem ind og ud og sagde så "nu gør du mig trist Miraku-chan" hun havde en drillende.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 17:17:28 GMT 1
Miraku stønnede nydende da hun fik to fingre op i sin fisse og svarede ærligt "ja jeg vil gerne røre din stue pige" imens hun kom med små hede støn. hun var stadig lidt våd fra før men blev hurtigt rigtig våd igen så Mizuki's fingre gled ind og ud uden problemer
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 17:24:09 GMT 1
Mizuki satte farten op og sagde så "awww....miraku-chaan...nu gør du mig helt jaloux" hun stak en finger mere op og satte farten op mens hun stødte fingerene ind og ud.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 17:27:43 GMT 1
Miraku stønnede og svarede "sagde...jo...ikke...at..jeg..ville...gøre det med hende alene" hun lukkede nydende øjnene og nød virkelig bare Mizuki's fingre i sin fisse da det virkelig var dejligt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 25, 2008 17:32:16 GMT 1
Mizuki foretsatte bare med at fingre kneppe miraku og kyssede hende også på munden og sagde så "det ved jeg godt Miraku-chan" hun tungekyssede miraku efter dette og nød at være sammen med Miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 25, 2008 17:34:56 GMT 1
Miraku ville ha stønnet hvis det ikke var for tungekysset og brød det kun for tiggende at sige "hårdere..." og lod tungekysset begynde igen imens hun håbede på at det ville blive hårdere end før
|
|