|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 20:36:17 GMT 1
Mizuki holdt blikket og sagde så "jeg tester folk som jeg vil Saito-san og er ligeglad med om de tjener mig eller hendes højhed, vis sikkerhed ligger mig mere på sinde end du aner" hun var jo Nekosi general og hun havde fået til opgave at sørge for prinsessens sikkerhed selv om det ikke var det hun helst ville, og hun planlagde faktisk med Lady nekosi og de fire andre fra de 'fem tigre' et felttog for at kunne indsætte prinsessen som kejserinde, men ingen vidste om dette ikke engang prinsessen, især fordi møderne ikke blev holdt på slottet.
|
|
|
Post by Haruka Saito on Apr 21, 2008 21:06:24 GMT 1
Haruka nikkede kort "Så er vi enige Nekosi-san" sagde hun stille. Nekosi kunne teste hende så meget de ville, så længe de holdt Hendes Kejserlige Højheds sikkerhed højst. De lage deres resurser og folk til rådighed for Prinsessen og var Hendes Kejserlige Højhed tro, havde hun intet at bekymre sig om.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 21:12:06 GMT 1
Mizuki så lidt fjern ud i blikket og mumlede for sig selv "hendes højhed skal beskyttes, lady Nekosi gør sit bedste ud af det....vi burde bruge flere resurser på vores hær end på hendes højheds sikkerhed, uden vores hær...kan vi ikke beskytte hendes højhed" hun vidste ikke at hun sagde dette højt, der var noget i det som var sandt, de fleste af deres resurser gik til prinsessen, og ikke til hæren, og godt nok var nekosi klanen tro imod prinsessen, men de gav hende ikke alle deres tropper til hendes rådighed, men næsten alle deres resurser, penge og lignene som burde bruges på hæren.
|
|