|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:13:36 GMT 1
Mizuki blev der oppe lidt og klatrede der efter ned igen og satte føderne på dækket og smilte lidt, hun tænkte sig lidt om og betragtede sømændenes tøj, som var praktisk tøj i erupærisk stil, og det samme var officerenes, hun gik ind i kahytten og rodede lidt i hendes skibs kiste og fandt en erupærisk kaptajns uniform, hun klædte sig af og tog den på, og den sad perfekt, der efter tog hun skoene på og kaptajnsfrakken som var blå hun smilte lidt og gik ud i denne mondering og fandt den yderst praktisk.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:21:40 GMT 1
Maja begynde at frysse og rejste sig og hoppe ned hun lande med et blidt bumb vagnten måbe hun smile blot og gik ind da hun så mizuki-san i mande tøje trode hun det var en mand "hvad laver du i min fru's kahyt " spurde hun roligt og hendes klør vokse fram
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:26:15 GMT 1
Mizuki grinte lidt og sagde så "det ville være yderst dumt at angribe mig maja-chan, det vil ikke være så godt for dig" hun betragtede maja og smilte ellers venligt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:31:48 GMT 1
hun stire på hende "m......mizuki-san?" sage hun og pukke så dybt "det må du undskylde jeg trode du var en mand" hun så ned i gulve og neglen blev normale igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:34:57 GMT 1
Mizuki grinte og sagde så "maja-chan du burde bruge dinne øjne noget mere, jeg vil nu sige at jeg har støre hofter end en mand og støre bryster" dog grinte hun og man kunne se at hun intet ondt mente med det hun havde sagt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:37:13 GMT 1
"jeg ved det men så godt er mit syn nu heller ikke i mørke" hun så stadig ned i jorden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:42:35 GMT 1
Mizuki gik over til hende og sagde så "der er intet at skamme sig over Maja-chan og en vær kunne gøre den fejl" hun gik over og gav maja et stort og kærligt kram og smilte til maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:47:18 GMT 1
maja så på hende og kramme igen hun kunne godt lige de kram mizuki-san gav det gjorde hende glad og tryg
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:51:51 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så til maja "når maja-chan, hvad tror du vi kan lave nu, der er nat...og vi begge er vågne og nok ikke trætte" hun smilte lidt til maja og kedede sig faktisk lidt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:53:13 GMT 1
"det ved jeg ikke noget du har lyst til" hun smile sødt og så på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:59:06 GMT 1
Mizuki tænkte sig lidt om og sagde så "det ved jeg faktisk ikke maja-chan...er der noget du vil?" hun nussede blidt maja i nakken og kyssede hende blidt på halsen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:59:53 GMT 1
maja spandt lidt "d....det ved jeg ikke rigtig" maja nusse hende i nakken
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 20:07:33 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "hmmm....har nok en ide...men ved ikke om du kan lide den" med de ord lod hun sin hånd kærtegne majas ryg og hofte med blide bevægelser.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 20:08:59 GMT 1
maja spandt og så på hende "jeg tro godt jeg kan lige den vil du vise mig hvad det er" maja smile og så på hende og nusse hende i nakken og ned af ryggen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 20:13:17 GMT 1
Mizuki smilte lidt og sagde så "du kender den godt maja-chan" hun kyssede maja på munden og lod begge sine hænder kærtegne majas hofter og balder, der efter tog hun dem op foreanog løsnede majas kimono.
|
|