|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 13:53:03 GMT 1
Mizuki gik lidt rundt i kahytten og spurgte så løjtnanten "hvornår sejler i tilbage? eller videre?" for at sige det helt klart, så havde mizuki en opgave til skibet her, og hun ville selv med på den, løjtnanten svarede så "når vi er færdig med at læse tingene af hvorfor?" mizuki svarede så "fordi jeg vil med dette skib og sende det på en lille opgave rundt om kyushu" løjtnanten nikkede og gik så ud og så på mandskabet som så på maja og råbte så "hvad tror i at i laver! tilbage til arbejdet dette skib skal være klar til afsejling så snart vi har læset tingene af!" besætningen adlød og gik hurtigt igang med at gøre skibet klar, mizuki satte sig ved skrive bordet i kaptajns kahytten.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 14:02:43 GMT 1
Maja hade nært fået et hjerte stop hun hade foet et orden lig chok da han råbte men hun blev ståden hendes øre lå ned og halen snoge sig bag hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 14:09:10 GMT 1
Mizuki kikkede ud af vinduerne som dækkede det meste af kahyttens bagerste væg, og hun smilte lidt dog måtte hun lige tale med maja, da hun ikke vidste om maja ville med på denne mission, hun rejste sig og gik ud til maja og sagde så til hende "kan jeg lige tale med dig inde i kahytten maja-chan?" hun ventede på majas svar.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 14:18:07 GMT 1
"Ja Mizuki-san" maja skynde sig ind til hende og så rundt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 14:21:25 GMT 1
Mizuki gik atter ind i kahytten og satte sig på stolen ved skrive bordet ob ventede på maja og ville ikke sige noget før maja var kommet ind i kahytten.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 14:23:57 GMT 1
Maja kom ind og så rundt og smile det var en flot kahytte syntes hun
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 14:31:08 GMT 1
Mizuki sagde så "maja-chan der er noget jeg må spørge dig om" skibet her skal på en tur rundt om Kyushu, og jeg tager med, men jeg vil spørge om du også vil med eller ej"[/b] hun ventede bare på majas svar og betragtede ellers bare maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 14:38:18 GMT 1
maja så på hende og tænkte lidt "jeg vil geren med" hun smile hun kunne godt lig at være på skibe
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 14:49:17 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så til maja "ok så kommer du til at bo her med mig, men husk en ting maja-chan, gå ikke i vejen for sø folkene da de skal gøre deres arbejde" mizuki betragtede maja og smilte bare roligt og så afslappet ud.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 15:03:15 GMT 1
Okey* maja smile og så på hende "jeg skal nok lade være"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 15:06:05 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "så lad os finde der hvor du kan sove" hun kikkede kahytten igenem men fandt kun én seng og det var en enmands seng, og hun sagde så "maja-chan det ser ud til at vi må delle seng" hun satte sig i sengen og betragtede roligt maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 15:11:11 GMT 1
Maja nikke og så på hende og så lidt rundt i rumme
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 15:15:17 GMT 1
Mizuki tænkte sig lidt om og gik over til skrive bordet og fandt et sø kort frem af japan og kyst områderne og tjekkede det ud mens hun fandt noget frem og målte lidt hvor lang rejsen ville blive og lignende, hun havde studeret navigation da hun havde sat opbygningen af skibet igang, hun stoppede så og satte sig på stolen og så ud til at tænke lidt over noget.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 15:19:28 GMT 1
Maja hade sat sig på sengen og hade sidet og studere hele kahytten og også mizuki-san mens hun sad og tænkte
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 15:23:32 GMT 1
Mizuki kikkede ud af vinduerne igen og rejste sig og gik frem og tilbage, ikke nok med at hun var general, nu havde hun også gjort sig selv til en skibs kaptajn.
|
|