|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 15:54:25 GMT 1
maja blev ved og i en kort periode hold trykke hun længe på det føglsome punkt og slap igen og fandt et ande truk pungt hun ikke kænte til lige ved siden af hendes underliv
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:00:18 GMT 1
til sidst kunne mizuki ikke holde længere og kom med et nydelses fuldt skrig og spændte hele kroppen og slappede så af hvor efter hun trak maja op til sig og hviskede så til maja "du er min nu, er det forstået, jeg holder for meget af dig til at kunne holde ud at dele dig med andre" med de ord kyssede hun maja længe og dybt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 16:05:35 GMT 1
maja kysse igen og tænkte *men jeg har jo altid være hendes lige siden hun fik mig* maja sage det ikke højt hun så på hende og nød kysset
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:09:45 GMT 1
Mizuki brød kysset og sagde så "maja-chan du er helt utrolig, og så god i sengen, og du er en god skriver, en god kok, ja du er perfekt" dette blev sagt med en rosende stemme og hun kærtegnede blidt majas kind og der efter hendes side.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 16:16:02 GMT 1
"glad for de kan bruge mig" maja spande og nød hendes hånde over kinden og siden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:19:05 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "er bare glad for at jeg fandt dig" hun foretsatte sine kærtegn men kærtegnede nu majas hofte og ned på låret og så tilbage igen og fjernede hånden fra kinden og betragtede bare maja med et yderst glad blik.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 16:21:27 GMT 1
"jeg er glad for du ville have mig" maja spandt og gabte en smule hun så hende og nød kærtegen maja nusse hendes mave
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:23:38 GMT 1
Mizuki var selv træt og sagde så "vi må hellere hvile os var maja-chan, og helst her sammen" der var begyndt at blæse en kold vind uden for og den trængte lidt ind i teltet og mizuki tog tæppet som var stort nok til dem begge og tog det over dem og kyssede blidt maja på munden og kærtegnede foretsat majas hofte og lår under tæppet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 16:28:46 GMT 1
maja gabte og putte sig ind til hende maja var ikke så høj som hende maja nød hendes kærtegen og spandt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:30:18 GMT 1
Mizuki nød bare at mærke majas krop imod sin og lukkede selv øjnene og holdt blidt om maja og faldt faktisk hurtigt i søvn og sov stille og trygt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 16:56:08 GMT 1
maja fald i søven kort efter og apsnd i søvne men hun sov roligt og trygt i mizuki's faven
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:59:21 GMT 1
Mizuki lå helt roligt og trykkede sig i søvne ind til maja, stadig med armene om hende, og hun bemærkede ikke blæsten uden for, som var blevet kraftigere ej heller lagde hun mærke til at regnen begyndte at falde og det endda meget, men hende og maja lå trygt og godt inde i teltet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 19:50:18 GMT 1
maja lytte ikke til regen eller vinegns susen som hun normalt ville have gjorde hun sov blot rolig og trygt og nød varmen fra mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 19:55:12 GMT 1
men så med et oplystes himlen af et lyn og der lød et højt brag som vækkede mizuki og hun kikkede sig omkring dog holdt hun stadig om maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 27, 2008 19:57:58 GMT 1
maja vogne selv og så helt vildt rundt hun hade fået et ordenlig chok hendes øre lå ned hun knuge sig en smule ind til mizuki på grund af choket hun så op på hende
|
|