|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 6, 2008 20:36:17 GMT 1
Mizuki smilte svagt og sagde lavt "gid verden var mere rolig, så ville jeg kunne slappe af, hvile mig og vis guderne vil stifte familie" snakkede nok mest til sig selv end til miraku, hun kikkede foretsat ud af vinduet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 6, 2008 21:01:15 GMT 1
maja sov stadig og hørte inte
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 8, 2008 12:01:15 GMT 1
Miraku hørte hvert et ord og smilede som hun lagde sit hovede tæt på Mizuki's og sagde "man kan altid stifte famillie spørgsmålet er om man vil lige på det tidspunkt" hun smilede stadig og ventede på Mizuki's reaktion på hendes ord
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 16:33:11 GMT 1
Mizuki smilte og svarede roligt "kan godt passe men jeg vil ikke lade mine børn vokse op i denne krigs hærgede tid, så hellere når der er fred og der ikke er brug for mig som general længere" hun smilte bare stadig svagt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 16:55:45 GMT 1
maja var vogne en smule og lytte men man kunne ikke se det
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 8, 2008 18:59:01 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det er en god ide Mizuki-chan men tænk over det. du kan være uheldig ikke at leve til den tid dog vil jeg gøre alt for at det ikke sker" hun stod normalt igen og så bare på Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:00:43 GMT 1
Mizuki smilte lidt og sagde så "tror jeg er fuld må nok hellere ligge mig i seng" hun grinte lidt og rejste sig og klædte sig af så hun kun stod i den lange underkjole og satte sig på sengen og lagde sig så der i.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:04:54 GMT 1
maja lytte stadig hun var vogne lidt mere men ikke meget men lod stadig som om hun sove
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 8, 2008 19:16:49 GMT 1
Miraku sagde "vil jeg også gøre Mizuki-chan" hun gik hen til sengen og klædte sig ligeledes af men det helt og lagde sig i sengen derefter og lukkede øjnene for at forsøge at sove
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:18:39 GMT 1
Mizuki lukkede også øjnene og faldt i en let søvn, men ikke en ordentlig dyb søvn hun lå også lidt uroligt og prøvede at falde i dyb søvn, men som sagt sov hun men det meget let og det mere af gammel vane fra slagmarker og militær lejre.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:22:44 GMT 1
maja lod forsat som om hun sove hende hovde hamre lidt og hun trænkte snart til frisk luft men hun blev liggen
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 8, 2008 19:26:51 GMT 1
Miraku faldt i søvn efter lidt tid men sov ganske let da hun stadig skulle vænne sig til at sove i langt mere trykke omgivelser nu men på samme tid burde hun sove let på grund af hendes nye position som Mizuki's livvagt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 19:32:03 GMT 1
Mizuki trykkede sig på en måde naturligt ind til miraku og sov lidt mere trygt da hun lå der.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 19:42:09 GMT 1
maja vente lidt før hun ville gå ud hun ville være sikiker på de sov tungt så hun ikke vække dem
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 8, 2008 19:44:39 GMT 1
Miraku trykkede stile Mizuki ind til sig og holdte blidt om hende i sin lette søvn. hun lyttede ubevidst efter enhver form for lyd
|
|