|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 30, 2008 17:49:48 GMT 1
Mizuki tømte sit glas og fyldte det igen og drak af det mens hendes blik flakkede rundt i lokalet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 1, 2008 21:08:37 GMT 1
maja tager lidt mere af sit glas men kan mærke hun snart vil falde om kuld igen så hun stoppe efter at have tømt glasset hun så på dem og gynge lidt
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 13:01:21 GMT 1
Miraku smilede som hun drak sin sake og hældte et nyt glas op. hun så på Maja som gyngede og overvejede at støtte hende lidt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 2, 2008 19:05:16 GMT 1
Mizuki gik over til maja og støttede hende og sagde så "maja-chan du skal vist op i seng nu tror du ikke?" hun smilte venligt til maja og var nok berruset men hun tænkte klart og kunne gå normalt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:40:48 GMT 1
Maja så på hende "jeg er godt nok lidt træt" sage hun stille og gabte en smule hun var godt beruset og kunne sikekrt ikke gå normalt eller tænke klart
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:45:09 GMT 1
Miraku smilede skævt og sagde "mon ikke vi to også skulle gøre det Mizuki-chan bare så vi ikke bliver alt for berusede" hun ville helst ikke nede med at lave et eller andet som hun kunne komme til at fortryde senere
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 2, 2008 21:49:48 GMT 1
Mizuki hjalp maja op og sagde så "du har nok ret miraku-chan...dog er jeg ikke helt færdig" hun støtede stadig maja og smilte bare.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 2, 2008 21:52:30 GMT 1
Maja støtte sig til hende hendes øre lå ned halen hang slap og liv løst det hele snore rundt for hende
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 22:05:32 GMT 1
Miraku smilede og sagde "jeg skal nok tage Maja-chan så kan du blive færdig" hun rejste sig og støttede Maja. hun spurgte "du har vel forhåbentlig også fået os et værelse her"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 2, 2008 22:11:30 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det jeg skal være færdig med er oppe på værelset...og selvfølgelig har jeg fået os et værelse, som sagt er dette mit hus her i byen" hun hjalp miraku med at stødte maja og gik roligt over imod trappen og smilte bare, der var kun en grund til at hun tog med, men den holdt hun for sig selv.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 3, 2008 8:34:43 GMT 1
maja gik så godt hun kunne og det var godt de støtte hende for hun kunne ikke mærke sine ben rigtig maja så på dem og smile bare sødt
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 3, 2008 8:44:42 GMT 1
Miraku nikkede bare. hun støttede stadig Maja og ventede på at Mizuki begyndte at gå så hun kunne følge efter da hun ikke anede hvor værelset lå henne
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 3, 2008 12:00:46 GMT 1
Mizuki foretsatte med at støttede stadig maja og gik op ad trapperne.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 4, 2008 9:25:46 GMT 1
Maja få på dem og gik selv så godt hun kunne op af trappen når hun kunne nå trinden hun var ikke så høj som de to
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 4, 2008 9:31:20 GMT 1
Miraku fulgte roligt med og støttede Maja op af trapperne. hun gjorde ikke andet end blot at føle med Mizuki
|
|